شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال#مجیدی#فرهاد مجیدی

رکورد تاریخی فرهاد مجیدی و استقلال ؛ دست گل محمدی و پرسپولیس کوتاه ماند !

رکورد تاریخی استقلال و سپاهان با کسب سه پیروزی و بدون گل خورده در سه ابتدای لیگ برتر

استقلال

در پایان هفته سوم رقابتهای لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال با نتایج جالبی که گرفتند توانستند یک رکورد خاص را به نام خود ثبت کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم‌های استقلال و سپاهان در حالی هفته سوم رقابتهای لیگ برتر را پشت سر گذاشتند که هر کدام با ۳ پیروزی و ۹ امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفته‌اند که این شروعی خوب برای این دو تیم در لیگ بیست و یکم است.

باوجود اینکه پرسپولیس و گل گهر هم این فرصت را دارند تا با پیروزی در هفته سوم در کنار استقلال و سپاهان تیم‌های ۹ امتیازی در هفته سوم باشند اما حتی در این صورت باز هم باید گفت به یک دلیل خاص، رکورد جالبی در لیگ بیست و یکم برای استقلال و سپاهان ثبت شده است.

استقلال و سپاهان تنها تیم‌هایی هستند که در همه ادوار گذشته لیگ برتر در ۳ هفته ابتدایی لیگ در حالی به ۳ پیروزی دست یافته‌اند که این ۳ پیروزی با ۳ کلین شیت همراه بوده است تا این رکورد جالب به نام این دو تیم در تاریخ برگزاری لیگ برتر ثبت گردد.

استقلال به ترتیب با نتایج یک بر صفر، ۲ بر صفر و یک بر صفر مقابل هوادار، ذوب آهن و تراکتور به پیروزی رسید و سپاهان به ترتیب با نتایج ۲ بر صفر، ۳ بر صفر و یک بر صفر مقابل مس رفسنجان، نفت مسجد سلیمان و هوادار پیروز شده است.