شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لوکس

لوکس ترین هتل هایی که در ایروان هستند را بشناسید!

لوکس ترین هتل هایی که در ایروان هستند را بشناسید!

ارمنستان، به ویژه شهر ایروان به دلیل فاصله کم، فرهنگ نزدیک و جاذبه‌های گردشگری متعددی که دارد همواره به عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد خارجی برای ایرانیان مطرح است. در همین راستا می‌دانیم که هیچ سفر خاطره‌ انگیزی بدون یک اقامتگاه یا هتل خوب تکمیل نمی‌شود و آن‌ها نقش پررنگی در میزان رضایت هر گردشگری از سفرش دارند. بنابراین در این متن سعی شده است شما را با برخی از هتل‌ های لوکس ایروان آشنا کنیم و به معرفی هر کدام از آن‌ها بپردازیم که اگر به صورت شخصی یا با تور ارمنستان به ایروان سفر کردید بتوانید مرغوبیت هتل‌هایش را بسنجید.

7. هتل آنی سنترال این (Ani Central Inn)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.8 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.3 از 5
  • آدرس: ایروان، خیابان تیگران متس

نخستین مورد را با هتل آنی سنترال این آغاز می‌کنیم. یک هتل خوش قیمت، با امکانات رضایت بخش که 115 اتاق دارد و به دلیل موقعیت فوق العاده‌اش، دسترسی عالی به مترو، مرکز شهر و جاذبه‌های مهم ایروان دارد. برخی از مهم‌ترین امکاناتی که در هتل آنی سنترال این ایروان دیده می‌شوند، شامل استخر سرپوشیده، سونا، صبحانه بوفه‌ای، لانژ بار، وای فای رایگان، تلویزیون LED، تلفن و سیستم تهویه هوا می‌شود.

هتل آنی سنترال این
هتل آنی سنترال این از هتل های لوکس ایروان
صبحانه هتل انی ستارال این
رستوران بوفه‌ای هتل آنی سنترال این
اتاق هتل آنی سنترال
اتاق هتل آنی سنترال این ایروان

 

 

6. هتل لاتار (Latar Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.0 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • آدرس: ایروان، منطقه سیلیکیان

اگر بخواهیم نسبت به گزینه‌های قبلی کمی بیشتر هزینه کنیم و به سراغ بهترین هتل های لوکس ایروان برویم یکی از گزینه‌ها، هتل لاتار ایروان خواهد بود. هتل 5 ستاره لاتار فاصله نسبتا زیادی با مرکز شهر دارد و از این جهت برای دسترسی به بیشتر جاذبه‌های ایروان نیاز به کرایه تاکسی خواهید داشت. اما هتل لاتار با داشتن معماری زیبا و متفاوت، استخر روباز بزرگ، باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان و... یکی از هتل‌ های لوکس ایروان محسوب می‌شود و برای گردشگرانی که به دنبال تعطیلاتی آرام و لوکس هستند توصیه می‌شود.

 

هتل لاتار ایروان
هتل لاتار، هتل 5 ستاره ایروان 
هتل لاتار ایروان
استخر هتل لاتار ایروان 
اتاق هتل لاتار ایروان
اتاق هتل لاتار ایروان 

 

5. بلاژیو هتل کمپلکس (Bellagio Hotel Complex)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.4 از 5
  • آدرس: ایروان، خیابان میاسنیکیان

هتل بلاژیو یا بلاجیو  یکی دیگر از هتل های لوکس ایروان است که به دلیل رستوران با کیفیت و محیط لوکسش شناخته می‌شود. از نظر موقعیتی هم هتل بلاژیو در نزدیکی میدان جمهوری ایروان واقع شده و دسترسی مناسبی را برای گردشگران فراهم می‌کند؛ تنها در 1.2 کیلومتری این هتل بیش از 46 رستوران و 16 جاذبه گردشگری وجود دارد. استخر سرپوشیده و تالار تشریفات از جمله دیگر امکانات هتل بلاژیو به شمار می‌رود.

 

هتل بلاژیو ایروان
هتل بلاژیو از هتل های لوکس ایروان 
استخر هتل بلاژیو
استخر هتل بلاژیو 
اتاق هتل بلاژیو
اتاق هتل بلاژیو

 

4. هتل الکساندر ایروان (The Alexander Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.3 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • آدرس: ایروان، خیابان آبوویان

امکان ندارد صحبت از هتل‌ 5 ستاره ایروان باشد و نام هتل الکساندر (با نام کامل: The Alexander, a Luxury Collection Hotel) به چشم نخورد. الکساندر از هتل های گران ایروان محسوب می‌شود که تنها با تماشای دکوراسیون داخلی هتل و فضای اتاق‌ها و مقایسه کردن آن با دیگر هتل‌ های لوکس ایروان متوجه بی‌دلیل نبودن گرانی آن می‌شوید. برخی از مهم‌ترین امکانات هتل الکساندر شامل سالن اسپا، استخر سرپوشیده بزرگ، رستوران با منظره عالی به شهر و باشگاه بدنسازی می‌شود.

 

هتل الکساندر ایروان
هتل الکساندر ایروان 
اتاق هتل الکساندر ایروان
اتاق هتل الکساندر ایروان 
هتل الکساندر ایروان
استخر هتل الکساندر ایروان 

 

3. هتل گلدن پالاس (Golden Palace Hotel)

  •  امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایز: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9.2 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.8 از 5
  • آدرس: ایروان، خیابان 11 شمالی

هتل 5 ستاره گلدن پالاس یکی دیگر از هتل ‌های لوکس ایروان است که در موقعیتی عالی از میدان جمهوری ایروان واقع شده و تنها در شعاع 500 متری آن بیش از 240 رستوران و 47 جاذبه گردشگری وجود دارد. هتل گلدن پالاس ایروان به غیر از موقعیت‌ فوق العاده‌ای که دارد یکی از بهترین‌ هتل‌ های ایروان محسوب می‌شود و رستوران این هتل که در طبقه یازدهم واقع شده است به دلیل کیفیت بالای غذاهایش شهرت دارد.

هتل گولدن پالاس
هتل گلدن پالاس ایروان
رستوران هتل گلدن پالاس
رستوران هتل گلدن پالاس
اتاق هتل گولدن پالاس
اتاق هتل گلدن پالاس ایروان 

 

2. هتل گرند ایروان (Grand Hotel Yerevan)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 9 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.7 از 5
  • آدرس، ایروان، خیابان آبوویان 

هتل گرند را می‌توان یکی از هتل های گران ایروان و البته یکی بهترین‌های آن‌ها حساب کرد. این هتل با ساختمان نئوکلاسیکی که دارد در سال 1928 ساخته شده و در عین القای حس کلاسیک، به دلیل استفاده از امکانات و دکوراسیون مدرن، فضای بسیار جذابی دارد. برخی از امکانات برجسته هتل گرند ایروان عبارتند از سالن اسپا، اتاق‌های ملاقاتی که محیط بسیار ایده‌آلی را برای قرارهای کاری و کنفرانس‌ها به وجود آورده‌اند و یک استخر روباز با نمای پانورامیک که در بام هتل قرار گرفته است.

 

هتل گرند ایروان
هتل گرند ایروان از هتل های لوکس ایروان 
استخر هتل گرند ایروان
استخر هتل گرند ایروان 
اتاق هتل گرند ایروان
اتاق هتل گرند ایروان

 

1. هتل ارمنیا ماریوت (Armenia Marriott Hotel)

  • امتیاز هتل در سایت تریپ ادوایزر: 4.0 از 5
  • امتیاز هتل در سایت بوکینگ: 8.3 از 10
  • امتیاز هتل در گوگل: 4.5 از 5
  • آدرس: ایروان، میدان جمهوری

ملاک شما برای انتخاب یک هتل ایده‌آل چیست؟ اگر به دنبال هتلی هستید که موقعیت فوق‌العاده داشته باشد، از خدمات 24 ساعته برخوردار باشد یا هر مورد دیگری، هتل ارمنیا ماریوت می‌تواند پاسخگوی نیاز شما باشد. زیرا این هتل لوکس و 5 ستاره درست در میدان جمهوری ایروان واقع شده‌ است و دسترسی بسیار عالی برای هر گردشگری فراهم می‌کند، همچنین اتاق‌های هتل ارمنیا ماریوت عایق صدا هستند و نگرانی بابت شلوغی محیط بیرونی وجود ندارد. برخی از امکانات هتل ارمنیا ماریوت شامل باشگاه بدنسازی، استخر روباز، سالن اسپا و پارکینگ رایگان می‌شود.

 

هتل ارمنیا ماریوت
هتل ارمنیا ماریوت، هتل 5 ستاره ایروان 
باشگاه بدنسازی هتل ارمنیا ماریوت
باشگاه بدنسازی هتل ارمنیا ماریوت
اتاق هتل ارمنیا ماریوت
اتاق هتل ارمنیا ماریوت

 

 

جمع بندی

همانطور که شاهد بودید در این متن به معرفی هتل های گران ایروان پرداختیم و  اشار‌ه‌ای به امکانات، موقعیت و ویژگی‌های هر هتل داشتیم. چنانچه تمایل دارید با هتل‌های بیشتری در ارمنستان آشنایی پیدا کنید به مطلب بهترین هتل‌ های ارمنستان یا به صفحه هر کدام از هتل‌ها مراجعه کنید. در آخر اگر تجربه سفر به هتل های لوکس ایروان را دارید خوشحال می‌شویم ضمن معرفی آن، نظر خود را هم با ما به اشتراک بگذارید.

 

منابع: tripadviser و booking