محمدرضا اسلامی، سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان، درباره سطح کیفی مسابقات لیگ برتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به این که امسال برخی از تیم ها در تلاش بودند که بازیکن خارجی جذب کنند، این امر تا حدی باعث شد به دلیل دیر اضافه شدن بازیکن های خارجی تیم ها هماهنگی لازم را نداشته باشند و در کنار آن کرونا هم آسیب زیادی زد و هنوز دو تیم لیگ برتری ما درگیر این ویروس هستند. بنابراین می توانم بگویم که با گذشته چهار هفته از مسابقات شاهد نوسانات و بی برنامگی هستیم اما قطعا رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد، به ویژه در مرحله برگشت چون بعد از مرحله رفت آف کوتاهی خواهیم داشت آن هم به دلیل بازی های تیم ملی بعد از آن طبیعتا دیگر تیم ها به هماهنگی رسیدند و می توانیم بازی های بهتری را شاهد باشیم.

سرمربی مس کرمان درباره هدف گذاری باشگاه مس برای فصل جدید لیگ برتر توضیح داد: من بعد از 27 سال مجددا به شهر خودم بازگشتم و این برایم بسیار خوشحال کننده است. برنامه ما یک برنامه 3 ساله است. این فصل در تلاشیم نسبت به سال‌های گذشته بازی‌های بهتر و نتایج درخوری را به دست بیاوریم و صرفا امتیازمان در لیگ حفظ کنیم اما قطعا برای سالهای آینده اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قطعا برای سکو نیز تلاش خواهیم کرد. البته امسال با بدشانسی شروع کردیم و چند بازیکن کلیدی ما همان ابتدای فصل به دلیل آسیب دیدگی نتوانستند تیم را همراهی کنند ولی در کل تیم جوان و پر تلاشی داریم که امیدوارم در نهایت هم بازیهای خوبی در این فصل از خود به نمایش بگذاریم.

اسلامی در خصوص 16 تیمی برگزار شدن مسابقات لیگ گفت: باید ببینیم هدف مان در این مدل برگزاری مسابقات چیست اگر به دنبال این هستیم که بسکتبال را از نظر کمی توسعه دهیم طبیعی است تعداد تیم ها زیاد باشد ولی اگر در کنار آن به دنبال این هستیم که از نظر کیفی رشد داشته باشیم قطعا حضور 16 تیم در لیگ زیاد است. بر فرض به دنبال توسعه در هر دو زمینه هستیم دیگر نیازی نبود که تیم ها در دو گروه بازی کنند همان روش دوره ای بهتر بود و موثر اما به هر صورت این تصمیم گرفته شده و مسابقات این فصل به این صورت است خوب است که به جوانان فرصت داده شده اتفاقی که شاید در فصل های گذشته کمتر شاهد آن بودیم.

انتهای پیام/ 4