شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس

حمله پرسپولیسی‌ها به یک اپلیکیشن به خاطر استقلال/ حامی استقلال را نصب نمی‌کنیم!

برخلاف ادعای باشگاه پرسپولیس در نهایت سامانه هواداری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شد!

حمله پرسپولیسی‌ها به یک اپلیکیشن به خاطر استقلال/ حامی استقلال را نصب نمی‌کنیم!
خبرورزشی -

خدمات اپلیکیشن «اوانو» در سه حوزه اپراتوری، مالی و خرید آنلاین طراحی شده است.

باشگاه پرسپولیس با تبلیغ این اپلیکیشن برای هواداران خود نوشت: این باشگاه در ادامه ایجاد تحول در نظام اقتصادی و ارائه خدمات فروشگاهی و اینترنتی به هواداران پرشور خود، همکاری با اپلیکیشن اوانو را آغاز کرد. در اپلیکیشن اوانو، خدماتی همچون کارت به کارت، پرداخت تمامی قبوض، خرید شارژ و بسته اینترنت، خرید آنلاین فروشگاهی و سایر امور کاربردی و مورد نیاز جامعه ارائه می‌شود ... همچنین در اپلیکیشن اوانو بخش‌های متنوعی از جمله امتیازدهی به بازیکنان تیم، انتخاب بازیکن برتر، دریافت سیم کارت هواداری و.... نیز وجود دارد که فضای مناسبی برای طرفداران پر شور پرسپولیس ساخته است ...

اما جالب اینجاست که به رغم تبلیغ و درخواست سایت رسمی باشگاه، هواداران پرسپولیس تمایل چندانی به نصب اپلیکشین مشترک با باشگاه استقلال نشان نداده اند.

طرفداران پرسپولیس با دیدن اسم اپلیکیشن اوانو روی پیراهن استقلال در بازی با تراکتور تبریز، در فضای مجازی واکنش های منفی نشان دادند.

اغلب کاربران پرسپولیسی درفضای مجازی نوشتند: «ما حامی استقلال را نصب نمی کنیم!»

این درحالیست که مدیران باشگاه پرسپولیس و مجید صدری بارها درمصاحبه های خود خطاب به طرفداران پرسپولیس اعلام کرده بودند زیر بار اسپانسر مشترک نمی روند اما اپلیکیشن اوانو خلاف ادعای آنها را به اثبات رساند.