شهر خبر

ببینید ؛ افشاگری محسن خلیلی درباره گابریل کالدرون ؛ مدیر پیشین پرسپولیس بالاخره سکوت خود را شکست + سند

محسن خلیلی : مدیرعامل ( انصاری فرد ) و کالدرون با هم اختلاف داشتند و یک سری تصمیم ها گرفته شد تا کالدرون برنگردد

  • دانلود با کیفیت 480
  • دانلود با کیفیت 720
  • دانلود با کیفیت 1024
  • محسن خلیلی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جدایی کالدرون گفت: مدیرعامل ( انصاری فرد ) و مربی با هم اختلاف داشتند و یک سری تصمیم ها گرفته شد تا کالدرون برنگردد. کالدرون می گفت که من فقط احترام می خواهم. حتی من به یاد دارم که او می گفت من با بازیکن های ایرانی جلو می روم و بازیکن خارجی نمی خواهم.

    خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

    محسن خلیلی ، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره جدایی کالدرون گفت:

    یک تایمی بود که باید این مبلغ پرداخت می شد ، اگر پرداخت نمی شد آن وقت برای شکایت می رفت. ما مثلا این تایم را داشتیم که اگر تا پنج روز آینده این مبلغ را پرداخت می کردیم قرارداد فسخ می شد اما یک تعللی شد و مبلغش حدود ۱۰۰ هزار دلار بود. الان آن مبلغ نزدیک به ۷۰۰ هزار دلار شده است. یک تعللی وجود داشت و یک کاری کردند که کالدرون برود و دیگر برنگردد. آن دوره مدیرعامل دوست نداشت که با کالدرون کار کند.

    او ادامه داد :

    مدیرعامل ( انصاری فرد ) و مربی با هم اختلاف داشتند و یک سری تصمیم ها گرفته شد تا کالدرون برنگردد. کالدرون می گفت که من فقط احترام می خواهم. حتی من به یاد دارم که او می گفت من با بازیکن های ایرانی جلو می روم و بازیکن خارجی نمی خواهم. نمی دانم چرا باشگاه اصرار برای جذب بازیکن خارجی داشت. یک سری حرف ها هست که نمی شود زد و هواداران می فهمند. زمان همه چیز را مشخص می کند و هواداران همه چیز را می فهمند و نیاز به گفتن نیست.