شهر خبر

دعوت معاون اقتصادی رئیس جمهور از ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه‌گذاری فکری و مالی

معاون اقتصادی رئیس جمهور با بیان اینکه از ایرانیان خارج از کشور می‌خواهیم سرمایه‌های فکری و مالی‌شان را وارد کشور کنند، گفت: فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است و همه زیرساخت‌های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد. از همه دعوت می‌کنیم با انگیزه و با شوق وارد وطن خود شوند.
خبرگزاری میزان- محسن رضایی ظهر امروز در حاشیه کمیسیون اقتصادی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: همین طور که در انقلاب و دفاع مقدس با یکپارچگی پیروز شدیم امروز هم برای حل مشکلات اقتصادی کشور نیاز به اتحاد داریم.

وی با بیان اینکه اقتصاد، مهمترین مسئله امروز کشور است، افزود: هم از نظر معیشت و ایجاد رفاه و بهبود زندگی مردم و هم از منظر پیشرفت کشور و رشد اقتصادی کشور، توجه به این موضوع اهمیت دارد. 
 
معاون اقتصادی رئیس جمهور عنوان کرد: در دولت برای تغییر وضعیت معیشت خانوارها و بهبود اوضاع اقتصادی کشور برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته است که تنها به مسائل روزمره اکتفا نشود. مسائل دراز مدت در کنار موارد روزمره دنبال می‌شود. 
 
رضایی عنوان کرد: یکی از مسائل اساسی که مورد پیگیری ماست، ایجاد هماهنگی و انسجام بین دولت، مجلس، قوه قضاییه، بخش خصوصی و همه مردم است. اول باید از دولت و مجلس شروع کنیم و سپس این یکپارچگی را در بین قوه قضاییه، بخش خصوصی و حتی  سایر آحاد مردم و حتی ایرانیان خارح از کشور گسترش دهیم. 
 
وی با بیان اینکه از ایرانیان خارج از کشور می‌خواهیم سرمایه‌های فکری و مالی‌شان را وارد کشور کنند، گفت: فضا در داخل کشور به سرعت در حال تغییر است و همه زیرساخت‌های لازم برای جهش اقتصادی در ایران فراهم خواهد شد. از همه دعوت می‌کنیم با انگیزه و با شوق وارد وطن خود شوند و ان‌شاءلله کشورمان را بهتر از گذشته با هم بسازیم. 
 
 
انتهای پیام/