شهر خبر

عضو ارشد «جهاد اسلامی» فلسطین:

پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر اوج وقاحت صهیونیست‌ها را نشان داد

پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر اوج وقاحت صهیونیست‌ها را نشان داد

عضو ارشد جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین در واکنش به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد، گفت: این اقدام اوج وقاحت صهیونیستها را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «یوسف الحساینه» از اعضای ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین به پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل توسط «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در این سازمان واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جهاد اسلامی گفت: اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر بیانگر میزان تکبر و وقاحت سیاسی اشغالگران در برخورد با مؤسسات جامعه بین المللی است.

افزون بر این، جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز به اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در صحن مجمع عمومی سازمان ملل متحد واکنش نشان داد. حازم قاسم، سخنگوی حماس در این زمینه تصریح کرد: اقدام نماینده رژیم صهیونیستی در پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل دروغ بودن ادعای صهیونیستها در تعامل با نهادهای جهانی را نشان داد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس افزود: وقت آن رسیده است که جامعه جهانی به سیاست های دوگانه خود در قبال رژیم صهیونیستی پایان داده و اشغالگران را به دلیل جنایت هایشان علیه فلسطینیان مجازات کند.

گفتنی است، «گیلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل اخیراً در نشست مجمع عمومی این سازمان ضمن پاره کردن گزارش شورای حقوق بشر سازمان ملل، گفت که جای این گزارش در زباله‌دانی است!