شهرخبر

بدهی قطعی شهرداری تهران فعلا ۷۲ هزار میلیارد تومان؛ احتمال افزایش وجود دارد


بدهی قطعی شهرداری تهران فعلا 72 هزار میلیارد تومان؛ احتمال افزایش وجود دارد

معاون مالی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران قطعاً ۷۲ هزار میلیارد تومان بدهی دارد که البته احتمال دارد این رقم با بدهی پیمانکاران افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، فلاح معاون مالی شهرداری تهران در جریان نوزدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به میزان بدهی‌ها و طلب‌های شهرداری تهران اظهار کرد: متأسفانه در شهرداری تهران فاقد سیستم میزان بدهی و طلب‌ها بودیم و در این مدت کوتاه نیز براساس اطلاعات بانکی و سایر اطلاعاتی که کسب کردیم به بدهی 72 هزار میلیارد تومان شهرداری تهران رسیده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز رقم 72 هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری قطعی است گفت: البته احتمال دارد رقم با احتساب بدهی پیمانکاران افزایش یابد.

معاون مالی شهرداری تهران همچنین ادامه داد:‌ موضوع  دیگری که در این مدت زمان به آن پرداخته‌ شده بدهی شهرداری تهران به تأمین اجتماعی است و اعداد و ارقامی که دوستان ما در این سازمان اعلام کردند رقم 6 هزار میلیارد تومان است.

فلاح افزود: البته ما کار را شروع کردیم و بزودی به نتایج خوبی دست پیدا خواهیم کرد ضمن اینکه بنده بیش از 27 سال در حوزه اقتصادی سابقه دارم و هم اینک در حوزه مالی شهرداری تهران مباحث مالی می‌پردازم.

به گزارش تسنیم، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران با انتقاد از گزارش معاونت مالی شهرداری تهران گفت: متأسفانه ارقامی که برای بدهی شهرداری تهران اعلام می‌شود متفاوت است که روزی به بنده 65 هزار میلیارد تومان، روز دیگر 82 هزار میلیارد تومان و امروز 72 هزار میلیارد تومان اعلام می‌‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد که میزان طلب‌ها و بدهی شهرداری از طریق سیستم فاینانس اعلام شود تا چنین مشکلی پیش نیاید.

انتهای پیام/