شهادت می‌دهم نمایندگان مجلس یازدهم حواله ماشین دریافت نکرده‌اند

 حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به سخنان روح‌الله ایزدخواه نماینده مجلس مبنی بر اینکه برخی نمایندگان نمی‌دانند به چه طرحی رای داده‌اند و برخی نمایندگان به شوخی می‌گویند ما شب اخبار را نگاه می‌کنیم تا بفهمیم به چه رای دادیم اظهار کرد: تاکید می‌کنم نمایندگان مجلس جزو جامعه فرهیخته کشور هستند و در جلسات مجلس حضور دارند و در جریان امور هستند. همچنین بیشتر نمایندگان مجلس دارای مدرک دکترا و استاد تمام دانشگاه‌های کشور هستند.  

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس ده‌ها دانشجوی دکترا تربیت کرده اند و برخی در حوزه علوم و حوزه علمیه مجتهد هستند، برخی از این مباحث که گفته می‌شود آقایان نماینده متوجه نیستند به چه چیزی رای می‌دهند با واقعیت فاصله دارد.  

سلیمی درباره تخصیص حواله خودرو و بستن دهان نمایندگان مجلس نیز توضیح داد: اصلا چنین چیزی مطرح نیست و در این دوره مجلس یازدهم این مسئله صحت ندارد و به هیچ نماینده‌ای حواله خودرو و سفر خارجی داده نشده است. بنابراین این مسائل خلاف واقع است و نباید برخی از دوستان مطالب خلاف واقع را مطرح کنند.  

شهادت می‌دهم نمایندگان مجلس یازدهم حواله ماشین دریافت نکرده‌اند

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی توضیح داد: به صراحت می‌گویم به هیچ نماینده‌ای حتی یک دستگاه خودرو داده نشده است. چرا برخی نمایندگان مسائلی که واقعیت ندارد را مطرح می‌کنند؟ من در این دوره عضو هیات رئیسه مجلس هستم و هیچ مسئله این چنینی را شاهد نبوده ام و شهادت می‌دهم که این مسائل بیان شده صحت ندارد.  

حجت الاسلام و المسلمین سلیمی ادامه داد: دوره‌های قبل هم من چیزی درباره اینکه فلان نماینده به دلیل اعطای برخی تسهیلات به او در برابر برخی مسائل ساکت بوده نشنیده ام، ولی ممکن است بوده باشد که من به صورت مصداقی در آن دوره‌ها چیزی نشنیده ام. چنین مسائلی به هیچ وجه من الوجوه نه در ابتدای مجلس یازدهم و نه از زمان استقرار دولت جدید در مجلس وجود نداشته است. خواهش می‌کنم آقایان با دقت بیشتری برخی مسائل را مطرح کنند.

این عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم با بیان اینکه مجلس فعلی مجلس عدالت خواه و انقلابی است خاطر نشان کرد: مردم فریاد‌های بلند مجلس را در دوره ریاست جمهوری روحانی شنیده اند و در همین دوره هم مجلس در مقابل هیچ اقدامی ساکت ننشسته است. در همین هفته چند وزیر برای پاسخ گویی به مجلس می‌آیند. نمایندگان مجلس پویا و پر تحرک هستند.

گفتنی است به تازگی روح‌الله ایزدخواه، نماینده مجلس، با بیان اینکه برخی نمی‌دانند به چه طرحی رای داده‌اند، گفت: «برخی نمایندگان به شوخی می‌گویند ما شب اخبار را نگاه می‌کنیم تا بفهمیم به چه رای دادیم.»

وی همچنین گفته: «دهان بعضی از نمایندگان با چند حواله خودرو و چند سفر خارجی بسته می‌شود.»