فدراسیون قایقرانی ایران، تیم‌های ملی رویینگ مردان و زنان را به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می‌کند و این دو تیم در هشت ماده حضور خواهند داشت.

مهسا جاور، عضو تیم ملی بانوان کشورمان، درباره حضور مجدد خود در تیم ملی به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پس از بازی های آسیایی جاکارتا در سال 2018 به دلیل نداشتن امکانات لازم جهت انجام تمرینات از تیم ملی خداحافظی کردم. کمی خداحافظی ام طولانی شد اما خوشبختانه با تغییراتی که شکل گرفت آقای سهرابیان شرایط مناسبی را فراهم کردند تا مجددا تصمیم گرفتم به دنیای ورزش قهرمانی برگردم.

او ادامه داد: البته این اتفاق از لیگ فصل گذشته استارت خورد. امسال هم که ابتدا در رقابت های قهرمانی کشور شرکت کردم در سنگین وزن موفق شدم عنوان نخست را کسب کنم. اخیرا نیز در رقابت‌های انتخابی رکورد خوبی را به ثبت رساندم. خیلی در جریان مسابقات قهرمانی آسیا نبودم ولی خوشبختانه این شرایط فراهم شده که در کنار تیم باشم.

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: در حال حاضر اردوهای تیم ملی در حال پیگیری است. البته با هماهنگی فدراسیون برنامه تمرینی خودم را از مربی تیم آقای فرزام می گرفتم چه زمانی که در زنجان هستم و چه زمانی که در تهران تمرینات را دنبال می کنم. هرچند با وجود دخترم شرایط کمی سخت است اما برایم غیرممکن نیست.

جاور خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی من حضور در بازی های آسیایی هانگژوست. همین هدف و انگیزه باعث شد دوباره به ورزش قهرمانی برگردم. دوره گذشته مدال نقره گرفتم و این بار تلاش خواهم کرد روی سکوی نخست این بازی‌ها قرار بگیرم. دور از انتظار نیست خوشبختانه قایقرانی در حال حاضر روند خوبی را طی می کند و امیدوارم در این فرصت اندکی که باقی مانده بتوانم آمادگی لازم را به دست بیاورم.

انتهای پیام/ 3