«موسی غضنفرآبادی» سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا درباره ورود هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به رفتار یک نماینده مبنی بر تخریب دیوار دانشگاه آزاد با لودر" گفت: حتما هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان به این موضوع ورود خواهد کرد. زیرا یک موضوعی است که افکار عمومی را متوجه خود کرده و تحت تاثیر قرار داده است. حتما باید نماینده محترم در جلسه هیئت نظارت حضور پیدا کند و توضیحات لازم را به اعضای محترم هیات نظارت  ارائه دهد.

او ادامه داد: این هفته نمایندگان درگیر سرکشی به حوزه‌های انتخابی خود بودند، ما گزارشات را ندیدیم، احتمالا گزارشاتی مبنی بر همین موضوع به هیئت ارجا شده باشد.

غضنفرآبادی با بیان این جمله که "هیئت نظارت این رفتار را مورد بررسی قرار می‌دهد" افزود: باید موضوع را بررسی کنیم و ببینیم قضیه چه بوده است. گاهی اوقات بزرگنمائی‌هایی در برخی موضوعات صورت می‌گیرد که جای بررسی دارد نتیجه را ما خدمت مردم اعلام می‌کنیم. 

گفتنی است که هفته‌های گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که بازتاب بسیاری داشته است. در این ویدئو ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد را نشان می‌دهد که پس از دستور حمله به تخریب دیوار دانشگاه آزاد نجف آباد و عدم انجام این کار توسط سایرین، خود بر لودر سوار شده و اقدام به تخریب دیوار این مرکز آموزشی کرد.