شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

شریفات در آستانه دیدار با پرسپولیس: در اراک با هیچ تیمی شوخی نداریم!


شریفات در آستانه دیدار با پرسپولیس: در اراک با هیچ تیمی شوخی نداریم!

مدافع تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید هر چند پرسپولیس یکی از سه تیم برتر آسیا است اما آنها برای برد برابر سرخپوشان به میدان می‌روند.

اسماعیل شریفات در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با وضعیت تیمش در آستانه دیدار با پرسپولیس عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود و از دو بازی گذشته 4 امتیاز گرفته‌ایم. آماده دیدار با پرسپولیس هستیم و می‌خواهیم یک نتیجه مطلوب در زمین خودمان بگیریم و این روند خوب را ادامه دهیم. پرسپولیس تیم بزرگ و باشخصیتی است و فوتبالیست‌های بزرگی در این تیم بازی می‌کنند. قطعاً کار آسانی در پیش نداریم اما اینجا اراک است و ما با هیچ تیمی شوخی نداریم.

وی ادامه داد: تنها شکست پرسپولیس در فصل گذشته مقابل آلومینیوم رقم خورد و تلاش می‌کنیم آن نتیجه را در بازی هفته سوم هم تکرار کنیم هر چند می‌دانیم شرایط هر مسابقه متفاوت است. پرسپولیس تیم بسیار خوبی است و بدون شک جزو سه تیم برتر فوتبال آسیا محسوب می‌شود و ما بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

شریفات که آمار گلزنی خوبی برابر پرسپولیس دارد در خصوص احتمال گل زدن مقابل این تیم خاطرنشان کرد: برای هر بازیکن گل زدن مقابل تیم‌های بزرگ و سرشناس لذت بخش است. واقعیت این است که من هم دوست دارم دوباره به پرسپولیس گل بزنم، هر چند موفقیت تیم از هر چیز دیگری مهمتر است.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال آلومینیوم اراک از ساعت 16 فردا (دوشنبه 10 آبان) در ورزشگاه امام خمینی (ره) و در هفته سوم لیگ برتر میزبان پرسپولیس خواهد بود.

انتهای پیام/