محسن گروسی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره حضور مصطفی آجرلو در باشگاه استقلال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: همه می‌گفتند باید ببینیم آجرلو چه می‌کند. تا این لحظه که حضور ایشان بسیار مفید بوده و هواداران با او موافق هستند. حتی درصد کوچکی که مخالف او بودند هم با توجه به کارهای مثبتش، با او موافق شده‌اند. در اولین اقدام قرارداد مجیدی را تمدید کرد و بازیکنانی که او می‌خواست را جذب کرد و همه این‌ها مثبت بوده است.

مهاجم سال‌های دور استقلال درباره نمایش آبی‌پوشان در این سه هفته اعلام کرد: هنوز استقلال خیلی کار دارد. همه تیم‌ها خوب هستند و مقابل استقلال با تمام قدرت بازی می‌کنند. استقلال کار زیاد دارد و باید با تلاش پیشرفت بیشتری داشته باشد.

او در ادامه گفت: استقلال همیشه جزو مدعیان است. چند سالی شروع خوب نداشت و در پایان دچار مشکل شد. امسال شروعش خوب و امیدوارم پایان خوش داشته باشد. درباره حضور پین هم باید گفت مجیدی از او شناخت داشته که او را به تیم اضافه کرده و تمام تغییرات هم با هماهنگی بین این 2 انجام شده است.

گروسی درباره وضعیت نقل و انتقالات و بازیکنان جذب شده هم عنوان کرد: گلزنی کوین یامگا نسبت به هماهنگی‌اش کم اهمیت‌تر است و نمایش او می‌تواند نویدبخش حضور یک بازیکن خوب باشد چه برای استقلال و چه برای لیگ. استقلال یک بازیساز هم نیاز دارد که اگر در این پست هم بازیکن خوبی جذب شود این تیم تا نیم فصل به روند خوبش ادامه دهد و  امیدوارم استقلال دیگر نیاز به بازیکن نداشته باشد.

پیشکسوت آبی‌پوشان در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر امسال گفت: استقلال همیشه مدعی است. به خاطر مشکلات ابتدای فصل همیشه استقلال در انتهای فصل به مشکل برمی‌خورد و با توجه به شروع خوب اما این بار می‌تواند تا پایان مدعی باشد.

انتهای پیام/ 3