حسین ماهینی، بازیکن اسبق تیم فوتبال پرسپولیس تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در حال حاضر از توان فنی بالایی برخوردار است و می‌تواند در این فصل هم موفقیت های فصول گذشته اش را تکرار کند.

او در ادامه تاکید کرد: لیگ تازه آغاز شده و شرایط تیم ها هنوز به طور قطعی روشن نیست اما اعتقادم بر این است که تیم پرسپولیس از نظر مهره و کادر فنی وضعیت مطلوبی دارد و می‌تواند با ادامه موفقیت‌های اخیرش باز هم قهرمان شود و برای ششمین فصل متوالی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

ماهینی در مورد برد اخیر پرسپولیس برابر نساجی مازندران گفت: بازی در خانه برای پرسپولیس از اهمیت بسیاری برخوردار بود و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد بچه‌ها موفق شدند در این دیدار پیروزی خوبی را کسب کرده و سه امتیاز مهمی را به دست بیاورند. این پیروزی می‌تواند شروع جذابی برای موفقیت پرسپولیس در بازی‌های خانگی‌اش باشد، اتفاقی که در فصل قبل هم تاثیر زیادی در قهرمانی این تیم داشت.

مدافع اسبق پرسپولیس در خصوص انتقادی که به بازشدن دروازه این تیم در دو بازی اخیر لیگ برتر وارد می شود، عنوان کرد: این موضوع نمی تواند نگران کننده باشد. پرسپولیس از ساختار دفاعی خوبی برخوردار است و  در بازی های اول هر فصل ناهماهنگی‌ها در خطوط مختلف طبیعی است و این موضوع رفته رفته برطرف خواهد شد. ضمن این که با حضور مدافعان خوب و باتجربه از جمله سیدجلال حسینی این مسئله هم برطرف خواهد شد و دفاع پرسپولیس دوباره به سدی نفوذناپذیر تبدیل خواهد شد. 

او درباره دیدار فردای پرسپولیس با آلومینیوم اراک نیز افزود: همه دیدارهای دشواری‌های خاص خودش را دارد و بازیکنان باید با انگیزه فراوان به مصاف آلومینیوم بروند. پرسپولیس فصل گذشته در اراک تنها باخت خود را متحمل شد و این بار امیدوارم که شاگردان یحیی گل‌محمدی بتوانند هر 3 امتیاز را بگیرند.

ماهینی در مورد وضعیت تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: تیم ملی در بازی های اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و عملکرد اسکوچیچ و شاگردانش در دیدارهای گذشته تیم ملی کاملا قابل دفاع است. این تیم با حضور بهترین‌های ایران و لژیونرهای آماده‌ای که در اختیار دارد، شرایط خوبی دارد و می‌توان از حالا گفت تیم ملی می تواند صعود کم دردسری را به جام جهانی داشته باشد.

کاپیتان سال‌های گذشته پرسپولیس خاطرنشان کرد: امیدوارم روزهای خوبی که پرسپولیس در فصول قبل برای هوادارانش رقم زده، در فصل جاری دوباره تکرار شود و هواداران خوب پرسپولیس همچنان با قهرمانی‌ها و موفقیت‌های این تیم شاد و خوشحال شوند.

انتهای پیام/ 3