شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

مجیدی: استقلال تیمی می شود که در قواره نام بزرگش بازی کند

مجیدی: قول می‌دهم همه از تماشای بازی‌های استقلال لذت ببرند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من به همه هواداران قول می‌دهم کاری کنم تا استقلال بهترین نمایش‌ها را انجام داده و همه از تماشای آن لذت ببرند؛ با بازیکنانی که من دارم می‌توانیم به این مهم برسیم.

به گزارش مشرق، «فرهاد مجیدی» بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل تراکتور تبریز اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم. چند موقعیت ایجاد کردیم که به گل نرسیدیم، در نیمه دوم گل زدیم. به بازیکنانم بابت این برد تبریک می‌گویم و در سه بازی هم گل نخوردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم بازی را مدیریت کنیم. گل نخوردن یکی از اصولی بود که ما دنبالش بودیم. 

وی در مورد اینکه استقلال به طور کامل هماهنگ نشده است و چه زمانی به هماهنگی می‌رسد، اظهار داشت: توقع از تیم من و بازیکنانم بالا است و هرچه از لیگ بگذرد تیم ما هماهنگ‌تر خواهد شد و بازی‌های زیباتری را به نمایش می‌گذاریم. 

مجیدی در مورد اینکه ظاهراً باشگاه فولاد قصد خرید رضایی و مظاهری را دارد، گفت: به هیچ عنوان اجازه جدایی رضایی را نمی‌دهم. او دروازه‌بان بسیار جوانی است  قبلاً هم گفته‌ام او می‌تواند ۱۰ سال دروازه‌بان تیم ملی باشد. به هیچ عنوان اجازه جدایی او را نمی‌دهم در مورد سایر بازیکنان با باشگاه می‌توانید صحبت کنید. 

وی در مورد وضعیت فهرست استقلال گفت: هر اتفاقی رخ بدهد از طریق رسانه باشگاه می‌توانید مطلع شوید. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر وضعیت مصدومیت سیاوش یزدانی عنوان کرد: او مصدومیت خاصی ندارد فقط نمی‌خواستیم که مصدومیتش بیشتر شود و به همین خاطر تعویضش کردیم و مشکل خاصی ندارد.

مجیدی در مورد اینکه هشت سال پیش در این ورزشگاه از فوتبال خداحافظی کردید و اکنون هدف شما از مربیگری چیست، گفت: هر بازیکن و مربی اهدافی دارند من هم برای خودم اهدافی دارم و برای رسیدن به این اهداف باید خیلی تلاش و مطالعه کنم. هدف‌های بزرگی در مربیگری دارم. خیلی باید کلاس‌های خوبی برم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که تمام تلاشم را برای رسیدن به  اهداف می‌کنم. امیدوارم در عرصه مربیگری به اهدافی که در ذهنم دارم، برسم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوارید که استقلال قهرمانی را در این فصل به دست بیاورد، عنوان کرد: از مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم زیرا تمام مسائل و مشکلاتی که وجود داشته را به حداقل رسانده است و خیلی به ما کمک کرده تا بازیکنان با شرایط روحی و روانی خوبی وارد مسابقات شوند. قبلاً هم گفته‌ام به هواداران استقلال قول می‌دهم که استقلال تیمی شود که در قواره نام بزرگ استقلال بازی کند. تیمی که هوادارانش از آن لذت ببرند. بازیکنانی که دارم این توانایی و کیفیت را دارند فقط باید بیشتر کار کنیم و زحمت بکشیم و فوتبالی بازی کنیم که هواداران استقلال دنبالش هستند و فکر می‌کنم به این اهدافی که در ذهنم است برسم.

           

منبع: فارس