شهر خبر

استقلال یک- تراکتور صفر/ برد ارزشمند آبی‌ها با تعویض طلایی مجیدی

استقلال در هفته سوم لیگ برتر فوتبال مقابل تراکتورسازی با تک گل ارسلان مطهری پیروز شد.

استقلال یک- تراکتور صفر/ برد ارزشمند آبی‌ها با تعویض طلایی مجیدی

به گزارش منیبان؛ در هفته سوم لیگ برتر فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی تبریز رفت و به سومین پیروزی پی در پی خود دست یافت. در نیمه اول استقلال عملکرد بهتری نسبت به تراکتور داشت و حملاتی روی دروازه این تیم تدالرک دید اما شاگردان فرهاد مجیدی نتوانستند دروازه میهمان خود را باز کنند.

در نیمه دوم ارسلان مطهری جانشین روزبه چشمی شد تا بار هجومی استقلال بیشتر شود. طولی نکشید که ارسلان پیام آور شادی برای آبی ها باشد. در دقیقه 54 کرنر ارسالی مهدی مهدی پور به روی دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن با ضربه ای زلاتانی به توپ ارتفاع داد که در دهانه دروازه، این ارسان مطهری بود که ضربه سری دیدنی و در شرایطی کاملا دشوار، گل نخست بازی را وارد دروازه اخباری کرد.

در ادامه بازی هم استقلال با استفاده از اشتباهات فردی بازیکنان تراکتور موقعیت های خطرناکی را ایجاد کرد از حمله پنالتی که وریا غفوری آن را از دست داد. در دقیقه 69 حرکت وریا غفوری از سمت چپ و خطای علی فتحی به روی کاپیتان استقلال باعث شد تا سیدرضا مهدوی داور مسابقه یک خطای پنالتی به سود آبی ها اعلام کند. وریا غفوری کاپیتان استقلال پشت این توپ ایستاد و آن را به تیرک دروازه کوبید و در برگشت نیز زبیر نیک نفس نتوانست دروازه خالی را باز کند و شوت او به بیرون رفت.

در ادامه هم اتفاق خاصی رخ نداد و استقلال با همان یک گل ارسلان مطهری سومین برد پی در پی خود در لیگ بیست  و یکم را به دست آورد.

 

وبگردی