شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آرسنال

آرتتا: آرسنال هنوز کاری نکرده است/ واکنش رامسدیل باورنکردنی بود


آرتتا: آرسنال هنوز کاری نکرده است/ واکنش رامسدیل باورنکردنی بود

سرمربی آرسنال با وجود برتری توپچی‌ها در هفت مسابقه از ۹ دیدار اخیر معتقد است شاگردانش هنوز به موفقیتی دست نیافته‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا پس از برتری 2 بر صفر آرسنال مقابل لسترسیتی اظهار داشت: من واقعاً خوشحالم. سخت است که اینجا بیاییم و با این نمایشی که ارائه کردیم، پیروز شویم. بابت شیوه مدیریت بازی در 20 دقیقه نخست و نحوه بازی مقابل تیمی خطرناک و مشکل‌ساز در نیمه اول خوشحالم.

وی با تمجید از نمایش توپچی‌های لندن در ورزشگاه کینگ‌پاور گفت: بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و برای حریف مشکل‌ساز شدیم. می‌توانستیم پس از یک دقیقه به گل برسیم و پس از نتیجه یک بر صفر هم عملکرد خوبی داشتیم. می‌دانستیم لسترسیتی در نیمه دوم، تغییراتی در بازیکنان و ترکیب خود به وجود می‌آورد و لحظاتی بود که بازی را به اندازه کافی مدیریت نکردیم. در 25 دقیقه پایانی هم در برخی جزئیات بهتر شدیم و مجدداً کنترل بازی را در اختیار گرفتیم.

سرمربی آرسنال در مورد تمجید پیتر اشمایکل از واکنش دیدنی آرون رامسدیل در دقیقه 43، روی ضربه ایستگاهی جیمز مدیسون خاطرنشان کرد: این ستایش بزرگ از کسی مانند اشمایکل است و رامسدیل باید در ادامه هم راه درستی در پیش بگیرد. من تازه این صحنه را دیدم و به نظرم باورنکردنی بود. در صحنه‌های اول و دوم گفتم «گل» و او هر دو را مهار کرد. زمانی که می‌خواهید در نتایج ثبات داشته باشید، این لحظات و عملکرد انفرادی بسیار ضروری است.

آرتتا راجع به صعود آرسنال به جایگاه پنجم لیگ جزیره، پس از شروع بد در فصل 22-2021 تصریح کرد: ما هنوز کاری نکرده‌ایم و باید به راه‌مان ادامه بدهیم. تنها یکی دو بازی را برده‌ایم و در جایگاه مورد دلخواه خود نیستیم. هنوز فضای زیادی برای پیشرفت داریم و باید متواضع باشیم. همچنان باید سخت تلاش کنیم و بازی به بازی پیش برویم.

انتهای پیام/