به گزارش برنا؛ نشست کانون مربیان فوتبال ایران با حضور بیژن ذوالفقار نسب رئیس این کانون، شهره موسوی و حسن کامرانی فر نایب رئیس بانوان و دبیرکل فدراسیون فوتبال و اعضای این کانون در سالن جلسات وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان برگزار شد .

بیژن ذوالفقار نسب رئیس کانون مربیان فوتبال ایران، این نشست را با اشاره به اهمیت جایگاه والای مربیان و‌نقش تربیتی آنها و گرامیداشت یاد ‌خاطره مربیان بزرگ و فقید فوتبال ایران آغاز کرد و با اشاره به نام هایی چون پرویز دهداری، منصور امیر آصفی، منصور پورحیدری، ناصرحجازی و محمود یاوری آغاز کرد و اظهار داشت: کانون مربیان با تمام انرژی و توان خود حافظ نام و اعتبار مربیان است و برای ارتقا جایگاه آنها کوشش می کند .

رئیس کانون مربیان فوتبال، توجه و تمرکز به اهمیت نکات اخلاقی در فوتبال را مهم بر شمرد و گفت: نکته مهم در نسل کنونی مربیان فوتبال کشورمان آن است که باید در پرورش ورزشکارانی که با تعهد و اخلاق در خدمت منافع تیم و منافع ملی هستند، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند .

حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال ، نگاه توسعه ای در فدراسیون فوتبال را یک اصل مهم دانست و تصریح کرد: نگاه توسعه در فوتبال بدون توجه به مربیان امکان پذیر نیست و در همین راستا فدراسیون فوتبال حمایت خود را از کانون مربیان فوتبال ایران اعلام می کند.

در این نشست از نصرت ایراندوست و مریم ایراندوست ، مدیر فنی و سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان که برای اولین بار به جام ملت های آسیا راه یافتند و دیگر اعضای کادر فنی و سرپرستی تجلیل بعمل آمد .

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با ابراز خرسندی از افتخارآفرینی این تیم تاکید کرد: تیم ملی فوتبال بانوان ایران جواز حضور در مسابقات جام جهانی را هم به ارمغان خواهد آورد.

در این نشست همچنین از محسن حسن زاده که از سوی کانون مربیان فوتبال، به عنوان مربی ماه فوتبال انتخاب شده بود، تجلیل به عمل آمد .

در بخش دیگری از مراسم که مربیانی از سراسر کشور حضور داشتند، از ‌وبسایت و لوگوی جدید کانون مربیان فوتبال ایران رونمایی شد .