شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#سایپا#نیروی هوایی ارتش

ارتش قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا برای سایپا نمونه‌سازی می‌کند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش به ویژه در مجتمع اوج وجود دارد و قطعات ارزبر و با تکنولوژی بالا را برای «سایپا» نمونه‌سازی می‌کند.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی نهاجا، در نشست مشترک امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی با مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا، روند پیشرفت پروژه‌های مشترکی که براساس تفاهم‌نامه سال پیش، بین دو مجموعه آغاز شده، بررسی و تصمیم‌های لازم جهت تسریع در اجرای آن‌ها اتخاذ شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار اظهار کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به عنوان سربازان جان برکف کشور همواره با کمترین امکانات، بیشترین رشادت‌ها و دستاورد‌ها را از خود نشان داده‌اند.

وی افزود: در گام نخست همکاری‌ها و براساس تفاهم‌نامه سال قبل بین نیروی هوایی ارتش و سایپا، پروژه‌هایی تعریف شده که در حال اجرا هستند، اما آمادگی کامل داریم که تعداد این پروژه‌ها را افزایش دهیم.

واحدی تصریح کرد: توان مهندسی و تکنولوژیکی قابل توجهی در نیروی هوایی ارتش به ویژه در مجتمع اوج وجود دارد که می‌تواند بیشتر از گذشته در خدمت توسعه صنعت کشور به ویژه صنایع پیشران خودروسازی قرار گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان پیشنهاد کرد: جلسات مشترک فرماندهان نیروی هوایی ارتش و مدیران ارشد گروه ساپیا هر سه ماه یکبار برگزار و روند پیشرفت پروژه‌های مشترک بررسی شود که مورد استقبال مدیرعامل سایپا قرار گرفت.
 
 
انتهای پیام/