شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#همزمان

پس از هک سرورهای شرکت اسرائیلی؛

گروه هکری «سایه سیاه» بخشی از اطلاعات «سایبرسرو» را افشا کرد

گروه هکری «سایه سیاه» بخشی از اطلاعات «سایبرسرو» را افشا کرد

همزمان با هک شدن سرورهای شرکت بزرگ میزبانی وب در سرزمین های اشغالی توسط گروه هکری موسوم به «سایه سیاه»، اطلاعات مربوط به اتوبوسرانی رژیم صهیونیتی توسط این گروه منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، گروه هکری «سایه سیاه» بخشی از اطلاعاتی را که در حمله به سرورهای شرکت اینترنتی «سایبرسرو» (Cyberserve) رژیم صهیونیستی به دست آورده بود، منتشر کرد.

گروه هکری مذکور در این رابطه اطلاعات مرتبط با شرکت اتوبوسرانی رژیم صهیونیستی را در تلگرام ارسال و همراه با آن تصویری شامل اطلاعات مربوط به پرسنل این شرکت منتشر نمود.

سایه سیاه در این باره در پیامی اعلام کرد: خب آنها با ما تماس نگرفتند. پس این هم اولین قسمت اطلاعات!

اوایل صبح امروز جروزالیم پست در خبری اعلام کرده بود که یک گروه هکری به نام «سایه سیاه» اعلام کرده است که سرورهای شرکت اینترنتی «سایبرسرو» (Cyberserve) رژیم صهیونیستی را هک، بلافاصله آن‌ها را خاموش و تهدید به درز اطلاعات کرده است.

جروزالیم پست در ادامه ادعایش نوشت که گروه مذکور در پیامی تلگرامی گفته است: سلام مجدد! برای شما خبری داریم. شما احتمالاً امروز نمی‌توانید به بسیاری از سایت‌ها متصل شوید. ما به سایبرسرو و مشتریانش آسیب وارد کردیم.

در ادامه این پیام آمده است: حتماً می‌پرسید در مورد داده‌ها چطور؟ مثل همیشه، ما مقدار زیادی (اطلاعات) داریم. اگر نمی‌خواهید که آنها به جایی درز پیدا کنند، زود با ما تماس بگیرید.

طبق گزارش جروزالیم پست، سایبرسرو یک شرکت میزبانی وب است، به این معنی که سرورها و ذخیره سازی داده‌ها را برای سایر شرکت‌ها در سراسر صنایع فراهم می‌کند.

داده‌های ضبط شده توسط هکرها طیف گسترده‌ای از مشاغل را در بر می‌گیرد، از شرکت رزرو مسافرتی «پگاسوس» گرفته تا شرکت اتوبوسرانی «دان» و حتی موزه کودکان رژیم صهیونیستی.

گروه مذکور که گفته می‌شود پیشتر نیز مسئول حمله به شرکت بیمه خودروی «شیربیت» (Shirbit) و شرکت مالی KLS در رژیم صهیونیستی بوده است، به عنوان باج، بیت کوین طلب کرد و زمانی که سایبرسرو از پرداخت خودداری کرد، سرورها را خاموش کرد.

گزارش فوق در حالی منتشر شده است که کمی پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله سایبری گسترده به نظامیان و ارتش این رژیم خبر دادند به طوری که در جریان این حمله، اطلاعات نظامیان صهیونیست افشا شد.

گروهی هکری موسوم به «عصای موسی»(Moses Staff) روز دوشنبه یک تصویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را منتشر کردند که زیر آن در پیامی تهدید آمیز نوشته شده بود: ما از تمامی تصمیمات تو با خبر هستیم و سرانجام جایی را هدف قرار می‌دهیم که انتظارش را نداری، همانطور که پیش تر شرکت‌های خصوصی اسرائیل مورد حمله سایبری قرار گرفت و اطلاعات صدها کاربر آن منتشر شد.

طبق این گزارش، این فایل‌ها همراه با پیامی منتشر شده بود که در آن نوشته شده بود: تا زمانی که جنایت‌های شما فاش شود به مبارزه ادامه می‌دهیم و از جایی که نمی‌دانید اقدامات شما را تحت پیگرد قرار می‌دهیم.

در پایان این پیام گفته شده که این تازه آغاز راه است.

گفتنی است چندی پیش نیز سایت‌های بزرگترین بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی هدف حمله سایبری قرار گرفته بود.