به گزارش برنا، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی بسکتبال بانوان اعزامی به مسابقات دسته ب کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن صبح امروز ( ۸ آبان ماه) در سالن فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

رامین طباطبایی، رییس فدراسیون بسکتبال اظهار کرد: در سال‌های اخیر با حضور حامی مالی ما بسکتبال کشورمان چه در بخش بانوان و چه در بخش آقایان تغییر چشمگیری کرده است. امیدوارم بتوانیم بازهم با همکاری هم این جایگاه را به ویژه در بخش ملی توسعه دهیم. مسابقات دسته ب آسیا را داریم و این اولین مسابقات رسمی است که ورزشکاران ما در آن شرکت خواهد کرد‌. در رقابت‌های غرب آسیا سوم شدیم. مسابقات پیش رو رقابت‌های سختی است پس باید با آمادگی لازم اعزام شویم بسیار امیدواریم که بتوانیم نتیجه مطلوبی را در این رویداد کسب کنیم. تا شرایط یکسانی را ایجاد کنیم بین بخش اقایان و بانوان.

وی افزود:  خوشحالم که بازیهای لیگ به خوبی در حال برگزاری است و از همان روز های ابتدایی هم جذابیت خاصی پیدا کرده است. برای بسکتبال مسیر شفافی تعیین شده قطعا ضعف‌هایی است ولی خوب پیش آمدیم. ان چیزی که بسکتبال نیاز دارد داشتن یک سالن بیشتر است که متاسفانه علارغم پیگیری‌های هنوز به نتیجه نرسیدیم. با دکتر سجادی صحبت کردیم که این اتفاق بیفتد تا بتوانیم شرایط خوبی را برای بسکتبال کشور فراهم کنیم.