شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترامپ#ایران#آمریکا#دولت#روسیه

طی پیامی توییتری؛

اولیانوف: سیاست فشار حداکثری ترامپ کار را خراب کرد

اولیانوف: سیاست فشار حداکثری ترامپ کار را خراب کرد

نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در پاسخ به ادعایی درباره رویکرد و عملکرد ایران درباره برنامه هسته ای اش، گفت که مشکلات فعلی ناشی از سیاست های نادرست دولت قبلی آمریکا است.

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین با انتشار توییتی اعلام کرد که مشکلات کنونی پیرامون برجام همگی ناشی از سیاست فشار حداکثری دولت قبلی آمریکا است.

اولیانوف در همین رابطه با انتشار توییتی در پاسخ به توییت «ریچارد گلدبرگ»، نوشت: یک جنبه آشکار وجود دارد که یقینا در زمره شعارهای تو خالی قرار نمی گیرد و آن اینکه همه مشکلات، ناشی از سیاست فشار حداکثری دولت قبلی آمریکا بوده است. کافی است یک به یک گزارش های سه ماهه صادر شده آژانس بین المللی انرژی اتمی را بین سال های ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱ بخوانید.

اولیانوف: سیاست فشار حداکثری ترامپ کار را خراب کرد

ریچارد گلدبرگ مشاور ارشد بنیاد دفاع از دموکراسی ها و از مشاوران سابق ساختمان کنگره و در شورای امنیت ملی آمریکا در توییتی مدعی شد که ایران طی ۹ ماه گذشته از دولت آمریکا و اتحادیه اروپا در جهت جلوگیری از اجرای تحریم ها، تثبیت اقتصاد خود، اجتناب از انتقادهای آژانس بین المللی انرژی اتمی و گسترش گسترده فعالیت های هسته ای اش سوءاستفاده کرده است و مابقی موارد شعاری تو خالی بیش نیست.

اولیانوف پیشتر نیز با اشاره به تردیدهای موجود درباره احیای توافق هسته ای ایران اعلام کرده بود که این دست تردیدها باید کنار گذاشته شود و طرف های مذاکره کننده باید بر موفقیت در این زمینه تمرکز کنند.