شهر خبر
گفت‌وگو|

منابع ارزی ایرانیان خارج از کشور صرف تامین مالی برخی پروژه‌های داخلی و تولید شود

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی گفت: باید شرایطی را به وجود بیاوریم تا بتوانیم از منابع ارزی ایرانیان خارج از کشور در داخل به درستی استفاده کنیم و فضا را باز کنیم تا این منابع وارد چرخه تولید و اشتغال شوند.
احمد دنیامالی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به هدایت منابع ارزی ایرانیان خارج از کشور به داخل، بیان داشت: ما منابع خوبی در دست ایرانیان خارج از کشور داریم که باید به درستی از آن‌ها استفاده شود.
 
نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور پیرو هدایت منابع ایرانیان خارج از کشور به سمت داخل جهت سرمایه‌گذاری اظهار داشت: اصل ماجرا این است که ما باید شرایطی را به وجود بیاوریم تا بتوانیم از این منابع به درستی استفاده و فضا را باز کنیم تا این منابع وارد چرخه تولید و اشتغال شوند.
 
وی ادامه داد: اگر قرار باشد این منابع همگی وارد کشور شود و ما در حوزه‌های دیگری صرف شود خیلی مفید نخواهد بود.
 
دنیامالی اظهار داشت: در حال حاضر اگر این منابع به عنوان تامین مالی برخی پروژه‌ها و به صورت یک پکیج تعریف شود، به نظر می‌آید ایرانیان خارج حاضرند منابع ارزی خود را وارد کشور کند، اما به شرط آنکه منابع ارزی دریافت کنند و این نکته بسیار بسیار مهم است.
 
این نماینده مجلس اظهار داشت: دولت باید در این بخش بسیار کوشا باشد و ضرورت این مسئله را جدی بگیرد و برنامه‌ای برای هدایت منابع ارزی ایرانیان خارج از کشور به داخل داشته باشد.
 
 
انتهای پیام/