شهر خبر

حمله مرگبار سگ پیت بول به زن معلول! / عکس

«کاتلین بِرترام» پیرزن ۶۹ ساله آمریکایی پس از سقوط از روی ویلچر مورد حمله مرگبار سگ پیت بول قرار گرفت.

حمله مرگبار سگ پیت بول به زن معلول! / عکس

به گزارش سلام نو، یک زن سالخورده اهل ایندیانای آمریکا پس از آنکه مورد حمله سگ پیت بول قرار گرفت جانش را از دست داد. «کاتلین بِرترام» مادربزرگ ۶۹ ساله در حال خواباندن نوه اش بود که ناگهان از روی ویلچر به روی زمین افتاد و مورد حمله سگ قرار گرفت. این اتفاق در محله ماتیو شهر گرنت کانتی رخ داد.

ماموران اداره پلیس گرنت کانتی پس از دریافت تماسی که مبنی بر وقوع این حادثه بود در محل حاضر شدند. آنها کاتلین را در حالی که هر دو طرف گردنش خون آلود بود در داخل خانه پیدا کردند. مرگ وی در محل حادثه مورد تایید قرار گرفت.

حمله مرگبار پیت بول

«لِتا وِب»، دختر قربانی گفت که او و مادرش در داخل پذیرایی بودند که ناگهان قربانی در حالی که نوه اش را بغل کرده بود از روی ویلچر سقوط کرد. بنا به گفته لتا پس از گریه ناگهانی نوزاد، سگ پیت بول آن‌ها خشمگین شد و با رساندن خود به داخل پذیرایی به مادرش حمله ور شد.

بنا به گفته پلیس در حالی که این زن سالخورده روی زمین افتاده بود از ناحیه گردن مورد حمله این سگ قرار گرفت. پس از وقوع این حادثه تیم اورژانس پزشکی در محل حاضر و با انجام عملیات نجات (CPR) تلاش کردند جان این زن را نجات دهند. با این حال به دلیل شدت جراحات وارده و خونریزی شدید آن‌ها موفق به نجات جان این زن نشدند.

حمله سگ