به گزارش برنا؛ مراسم روز جهانی جودو با حضور «دکتر کاظمی پور » سرپرست معاونت ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، «مرتضوی» استاندار اصفهان ، «سید محمد طباطبایی » مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ، « آرش میراسماعیلی» و «صدیقه کعبی زاده» رئیس و دبیر فدراسیون جودو و جمعی از علاقمندان به این رشته در میدان تاریخی امام رحمه الله علیه در اصفهان برگزار شد.

در این مراسم، جودوکاران نونهال و نوجوان از هیات های تابعه هیات جودوی استان اصفهان به نمایندگی از خانواده بزرگ جودو ایران در حالی که جودوگی برتن داشتند، در میدان تاریخی امان (ره) گرد هم جمع شدند و با شعارهایی از قبیل "من به المپیک ۲۰۲۸ می اندیشم، قوانین برابر برای کشورها، جودو ایران را بازگردانید، جودو در ایران زنده است، خواهان رفع تعلیق فدراسیون جودو ایران شدند.

یکی از مهمترین بخش های مراسم قرائت بیانیه ی جودوی ایران به مناسبت روز جهانی جودو بود که با زبان های فارسی و انگلیسی توسط جودو کاران نونهال و نوجوان قرائت شد.

در بخشی از مراسم ، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان از آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو به عنوان پرافتخارترین جودوکار ایران به دلیل پیشتازی در همراهی با اصول انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین تقدیر و تجلیل کرد .

در این مراسم همچنین فدراسیون جودو بدلیل میزبانی اصفهان در روز جهانی جودو از سید محمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر مسئولین برگزاری این رویداد تجلیل کرد .