شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#آلمان

همه چیز درباره نایب رئیس جنجالی فدراسیون فوتبال ؛ از برکناری در آلمان تا تسلط بر عزیزی خادم

برکناری حمید مهرعلی از ریاست یکی از شرکت های تابعه سایپا در آلمان و نقش او در قرارداد با شرکت هنگ کنگی برای خرید VAR

برکناری از ریاست یکی از شرکت های تابعه سایپا در آلمان و نقش حمید مهرعلی در قرارداد با شرکت هنگ کنگی برای خرید VAR

نام حمید مهرعلی که در انتخابات فدراسیون فوتبال برای نایب رئیسی اول عزیزی خادم رای نیاورد، اما همچنان به عنوان سرپرست ایفای نقش می کند، با توجه به حواشی حضور VAR در ایران این روزها بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد.
از طرفی در روزهای اخیر شایعه برکناری مهرعلی از ریاست یکی از شرکت های تابعه سایپا در آلمان به گمانه زنی ها درباره نقش او در قرارداد با شرکت هنگ کنگی برای خرید تجهیزات VAR افزوده و به نظر می رسد او نفوذ زیادی بر تفکرات و برنامه های عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال داشته باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید مهرعلی درست نقطه مقابل شهاب عزیزی خادم است؛ او اصلاً دوست ندارد در چشم باشد! سالهای حضور در فدراسیون اتومبیلرانی باعث شده دیگر عطش و اشتیاق داخل چشم بودن و در کانون توجه قرار داشتن را نداشته باشد اما او این روزها ناخواسته و خلاف میل باطنی اش سوژه شده است.

حمیدرضا مهرعلی نایب رییس اول فدراسیون فوتبال که شهاب عزیزی خادم علاقه خاصی به او دارد، با تمام تلاش هایی که برای دور نگهداشتن خود از کانون توجه می‌ کند، این بار به دلیل مسائل غیر فوتبالی در فضای مجازی سوژه شد.

حمیدرضا مهرعلی که این روزها به دلیل شراکت تجاری اش با غلامرضا علیخانی، رفیق صمیمی شهاب عزیزی خادم که از آل اشپورت تا شرکت هنگ کنگی، از لیتوانی تا امارات در تمام فعالیت های تجاری، اقتصادی و سفرهای کاری، ورزشی رییس فدراسیون فوتبال پایش وسط است، حسابی خبرساز شده، به شدت تلاش می کند خود را دور از نگاه رسانه‌ها قرار بدهد. بعد از پایان نشست هیات رییسه فدراسیون فوتبال که سه‌شنبه این هفته در مرکز ملی فوتبال برگزار شد، حمیدرضا مهرعلی بلافاصله سوار بر اتومبیل خود محل تجمع خبرنگاران را ترک کرد تا هیچ کس از او درباره var، رابردومان و خوبان عالم سوال نپرسد.

ترفند حمیدرضا مهرعلی تا حدودی جواب داد و او سه‌شنبه و چهارشنبه را دور از هیاهوی فوتبال پشت سر گذاشت و تنها در برخی نقدها نامش به عنوان کسی که حلقه ارتباطی شهاب عزیزی خادم با امیر اسکندری است وسط آمد اما در اولین دقایق بامداد پنجشنبه یک خبرنگار ورزشی در توییتر علیه او دست به افشاگری زد و در رشته توییتی مدعی شد حمیدرضا مهرعلی از مدیرعاملی یکی از شرکت‌های تابعه سایپا در آلمان برکنار شده است.

درباره حمیدرضا مهرعلی همان روزها که در انتخابات هیات رییسه فدراسیون فوتبال شکست مطلق را پذیرفت اما با وجود اخذ تنها دو رای در انتخابات مجمع فدراسیون فوتبال، با حکم شهاب عزیزی خادم سرپرست نایب رییسی اول فدراسیون فوتبال شد و و همچنان به شکل غیر قانونی در این منصب حضور دارد (سرپرست حداکثر می تواند در دو دوره سه ماهه یعنی به مدت شش ماه به شکل مجاز فعالیت کند و پس از آن باید از مجمع رای بگیرد اتفاقی که در مورد حمید رضا مهرعلی و حیدر بهاروند هنوز رخ نداده است) گفته می شد مدیر عامل شرکتی معتبر در دوسلدورف آلمان است و شهاب عزیزی خادم مدعی بود مهرعلی سر فوتبال منت گذاشته که پذیرفته با وجود مشغله های فراوان در آلمان نایب رییس فدراسیون باشد.

مطابق آنچه محمد زارعی، خبرنگار ورزشی در توییتر نوشته نام آن شرکت دی اچ اف بوده است. در رشته توییت این خبرنگار آمده است حمیدرضا مهرعلی مدیرعامل شرکت دی اچ اف آلمان از شرکت‌های تابعه سایپا در شهر دوسلدورف بوده اما هفته گذشته از کار برکنار شده و در حالی که در تهران حضور داشته به او اطلاع داده اند دیگر لازم نیست برای ادامه فعالیت به آلمان برود و امید تشت زر را جایگزین او کرده اند.

در تهران شایعه هایی پیرامون برکناری مهرعلی از نایب رییسی فدراسیون فوتبال شنیده می شد اما فعلا در آلمان او را برکنار کردند و همکاری اش با فدراسیون همچنان ادامه دارد. آنهایی که از مراودات مهرعلی و عزیزی‌خادم خبر دارند، می گویند رییس فدراسیون فوتبال چه در مسائل اقتصادی و تجاری و چه در موارد دیگر از نایب رییس اول فدراسیون حرف شنوی دارد و در واقع شخص اول و اصلی تشکیل حمیدرضا مهرعلی است.

با این تفاسیر بعید به نظر می رسد رییس فدراسیون فوتبال که این روزها به دلیل شائبه های ایجاد شده در ماجرای واردات تجهیزات var و همکاری با شرکت مشکوک هنگ کنگی تحت فشار قرار دارد به این سادگی ها بپذیرد مهرعلی را از چرخه فدراسیون کنار بگذارد.

طرفداری