شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#عراق#نخست وزیر

نخست وزیر عراق:

جنایت داعش در «المقدادیه» بدون مجازات باقی نمی ماند

جنایت داعش در «المقدادیه» بدون مجازات باقی نمی ماند

نخست وزیر عراق در واکنش به جنایت اخیر تروریست های تکفیری داعش در منطقه «المقدادیه» واقع در استان «دیالی» تأکید کرد: این جنایت بدون مجازات باقی نمی ماند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق به جنایت اخیر داعش در «المقدادیه» واقع در استان «دیالی» واکنش نشان داد. وی در همین ارتباط یک پست توئیتری منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، الکاظمی در این پست توئیتری اعلام کرده است: جنایت تروریست های تکفیری داعش در المقدادیه واقع در دیالی بدون مجازات باقی نمی ماند. ما تروریست ها را هرکجا که باشند تحت تعقیب قرار می دهیم.

جنایت داعش در «المقدادیه» بدون مجازات باقی نمی ماند

الکاظمی در ادامه این پست توئیتری تأکید کرده است: هرچقدر که خون بیشتری از بیگناهان ریخته شود، عزم ما برای نابود کردن ریشه های تروریسم در کشور بیش از پیش تقویت می شود. پیشتر، «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء به جنایت داعش در المقدادیه واکنش نشان داده بود.

وی گفته بود: هرکس اخبار فاجعه دلخراش استان دیالی و جنایت گروه تروریستی داعش علیه شهروندان را بشنود، به‌ آسانی درمی‌یابد که دلیل آنچه رخ داده، ضعف تدابیر دولت است که از تسلیم شدن در برابر فشارهای داخلی و خارجی و در نتیجه خلل امنیتی و ناکامی نیروهای مسلح، ناشی می‌شود.