شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#گواردیولا#تیم ملی#آلمان#منچستریونایتد

انتقام‌گیری طعنه‌آمیز شواین‌اشتایگر از مورینیو: او مرا قبول نداشتT چون با گواردیولا کار کرده بودم!


انتقام‌گیری طعنه‌آمیز شواین‌اشتایگر از مورینیو: او مرا قبول نداشتT چون با گواردیولا کار کرده بودم!

ستاره سابق تیم ملی آلمان بی‌مهری‌های سرمربی سابقش در منچستریونایتد را به شیوه‌ای جالب تلافی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باستین شواین‌اشتایگر قطعاً روزهایی که ژوزه مورینیو در منچستریونایتد او را به ترکیب اصلی راه نمی‌داد و برای تمرین به تیم ذخیره می‌فرستاد، از یاد نبرده است.

هافبک سابق تیم ملی آلمان سال 2015 به امید کسب تجربه‌ای شیرین در لیگ برتر جزیره، بایرن مونیخ را ترک کرد و به منچستریونایتد پیوست اما کمتر از دو سال حضورش در این تیم به بدترین بخش از دوران بازیگری‌اش تبدیل شد که دلیل آن هم خصومت پیدا کردن سرمربی وقت تیم ژوزه مورینیو با او بود.

شواینی که سال 2017 منچستریونایتد را ترک کرد و به تیم شیکاگوفایر در MLS پیوست، در گفت‌و‌گو با شبکه BBC‌ راجع به مقطع کوتاه حضورش در اولدترافورد گفت: متأسفانه من خیلی فرصت نداشتم که برای مورینیو بازی کنم اما همیشه برایش احترام قائل بودم. او یک مربی بزرگ است که همه جام‌ها را برده اما شرایطی که برای من در آن تیم به وجود آمد عجیب و سخت بود و او هم هرگز دلیل تصمیماتش در مورد مرا توضیح نداد. شاید دلیلش این بود که من قبل از رفتن به منچستریونایتد برای پپ گواردیولا (دربایرن مونیخ) بازی می‌کردم و او هم گواردیولا را دوست نداشت.

شواین‌اشتایگر افزود: با این حال من یکسری از کارهایی که مورینیو انجام می‌داد را دوست داشتم. مسلماً سبک بازی تیم‌های او متفاوت بود و فکر می‌کنم به همین دلیل هم بود که زلاتان (ابراهیموویچ) از منچستریونایتد رفت. کاری که آن تیم انجام می‌داد خیلی شبیه فوتبال نبود. گاهی اوقات تیم ما بیش از اندازه در طول بازی می‌کرد. با این حال او با تیم‌هایش موفقیت‌‌هایی کسب کرده است. وضعیت من در آن تیم واقعاً عجیب بود.

انتهای پیام/