شهر خبر

استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌های فعال در راستای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی


استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌های فعال در راستای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه بنا داریم الگوی ایرانی اسلامی خدمت را همراه با متدهای دنیا در بستر اقتصادی به جامعه هدف سازمان ترسیم کنیم، گفت: این کار در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی‌محمد قادری در مراسم تودیع و معارفه ریاست سازمان بهزیستی کشور که با حضور حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد اظهار کرد: ان‌شاءالله با حضور در سازمان بهزیستی بتوانیم منشاء خدمات خوبی به جامعه هدف این سازمان باشیم و با توان مضاعف حرکت خواهیم کرد و از نیروهای متدین، نخبه و انقلابی بهره‌ خواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه بنا داریم الگوی ایرانی اسلامی خدمت را همراه با متدهای دنیا در بستر اقتصادی به جامعه هدف سازمان ترسیم کنیم، گفت: این کار در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

قادری از استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌های فعال در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه هدف سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: ان‌شاءالله با همکاری کمیته امداد بتوانیم خدمات خوبی را به جامعه هدف دو مجموعه ارائه کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، زنان سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست، بدسرپرست، معلولان در حوزه‌های مختلف و جامعه مددجویان را جامعه هدف سازمان بهزیستی عنوان کرد: ان‌شاءالله خدمات خوبی را به جامعه هدف برسانیم.

قادری در رابطه با اولویت‌هایش در سازمان بهزیستی گفت:‌قطعا موضوعات مختلف را متناسب با شرایط انجام خواهیم داد و همه حوزه‌ها مهم هستند و بتوانیم طی شش ماه تا یک سال آینده گزارش خوبی را از جهش تحول در خدمات در اختیار هموطنان قرار بدهیم.

انتهای پیام/