شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مونیخ#بایرن مونیخ#تاریخ

مدافع بایرن مونیخ از مجازات حبس گریخت


مدافع بایرن مونیخ از مجازات حبس گریخت

گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ بایرن‌ مونیخ از حکم زندانی که برایش در نظر گرفته شده بود، گریخت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی «مارکا» چاپ مادرید گزارش داد؛ لوکاس هرناندس که به دلیل نقض حکمی که دادگاه مدنی شماره 32 شهر مادرید در سال 2017 صادر کرده بود، به مجازات چهار سال حبس محکوم شده بود، امروز (چهارشنبه) درخواست فرجام‌خواهی‌اش به حکم مدنظر در دادگاه مدنی شماره 26 شهر مادرید مورد پذیرش قرار گرفت و از مجازات حبس گریخت.

ماجرایی که به صدور حکم حبس برای مدافع سابق اتلتیکومادرید منتهی شد، به روز سوم ماه فوریه سال 2010 برمی‌گردد که در آن روز او با همسرش آملیا دلا اوسا یورنته در وسط یکی از خیابان‌های شهر مادرید درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد و 7 سال بعد دادگاه مادرید او را به انجام 31 روز خدمات اجتماعی و 6 ماه ممنوعیت از برقراری هرگونه ارتباط با همسرش منع کرد.

لوکاس هرناندس و همسرش هر دو این حکم را نادیده گرفتند و برای سپری کردن ماه عسل به شهر میامی آمریکا رفتند و هنگام بازگشت و ورود به فرودگاه آدولفو سوارس مادرید شوکه شدند چرا که پلیس بازیکن فرانسوی را دستگیر کرد و به دادگاه سوم جنایی مادرید در حوزه خشونت علیه زنان ارجاع داد. البته همسر او در آن زمان دستگیر نشد. لوکاس هرناندس نیز خیلی زود آزاد شد.

این پرونده در این مدت در جریان بود و در نهایت گرانقیمت‌ترین خرید تاریخ باشگاه بایرن مونیخ موفق شد حکم حبس خود را تغییر دهد.

انتهای پیام/