به گزارش برنا؛ علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ و حمیدرضا عزیزیان مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، با امضای تفاهم نامه همکاری های خود را آغاز کردند.

علیرضا حبیبی مدیر رادیو فرهنگ در این جلسه عنوان کرد : با توجه به امضای تفاهم نامه با حمیدرضا عزیزیان مدیرکل فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور، از این پس رادیو فرهنگ ضمن پوشش رسانه ای فعالیت های فرهنگی ندامتگاه های کشور ، در موضوع تاسیس و تجهیز کتابخانه و تامین کتاب مناسب ، برای مددجویان ، با بهره گیری از ارتباطات خود با نهادهای دخیل در این امر ، یاری بخش سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور خواهد بود .

در این راستا و بر پایه تفاهم نامه ای  که روز سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ به امضای طرفین رسید ، رادیو فرهنگ در دو حوزه گسترش فرهنگ کتابخوانی در میان مددجویان ندامتگاه های سراسر کشور و همچنین برگزاری نمایشگاه و حراج فصلی تولیدات هنری- فرهنگی مددجویان ندامتگاه ها با سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور همکاری خواهد کرد.

بر اساس تفاهم نامه مذکور ،مقرر شد طی مراسم رسمی و همزمان با هفته کتاب ، نخستین گام همکاری فرهنگی دو نهاد ، شنبه ۲۲ آبان ماه برداشته شود.