به گزارش برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران که فصل جدید لیگ برتر را با پیروزی شیرین در اهواز آغاز کرد، در دومین دیدار خود در لیگ بیست و یکم و در اولین بازی خانگی‌اش مصاف مهمی را روبروی نساجی مازندران دارد.

یحیی و تیمش که پس از قبول شکست برابر الهلال و حذف تلخ آماده حضور در لیگ برتر شدند در حالی بازی اول خود را به پایان رساندند که برد پرگل در اهواز این امیدواری را برای پرسپولیس و هوادارانش ایجاد کرد که خاطره تلخ ناکامی شان را با این پیروزی کمرنگ کرده و امیدوار رو به آینده حرکت کنند.

شاگردان گل محمدی که 5 قهرمانی متوالی در لیگ برتر را در ادوار اخیر به نام خود ثبت کرده‌اند در اندیشه ششمین جام متوالی، در تلاش هستند بازی اول خود در خانه را با برد پشت سر بگذارند و پیروزی ویژه‌ای را به دست بیاورند. پرسپولیس در شرایطی خود را برای این دیدار آماده کرده که به نظر می‌رسد سرخ‌ها در مقایسه با بازی اول خود در اهواز تغییر و تحول چندانی را در ترکیب خود نداشته باشند و گل‌محمدی با ایجاد کمترین تغییر ممکن در ترکیب تیم برنده‌اش، ارنج سرخ‌ها را برای تقابل برابر نساجی اعلام کند و با استفاده از روحیه خوب و هماهنگی نسبی که در تیمش ایجاد شده برای پیروزی دیگری برنامه ریزی کند.

در آن سوی میدان پرسپولیس حریف سختی را پیش روی خود می بیند. نساجی در شرایطی برای تقابل برابر قهرمان 5 دوره قبلی لیگ برتر قرار می‌گیرد که گام اول خود را در لیگ بیست و یکم را با پیروزی برداشت و موفق شد در دیداری خانگی که در ساری برگزار شد با برتری یک بر صفر فجرسپاسی شیراز را شکست داده و برد شیرینی را دشت کرده و با اندوخته‌ای کامل از هفته اول خود را برای دیدار روبروی پرسپولیس آماده کند.

پرسپولیس و نساجی در فصل قبل در دو بازی رفت و برگشت بازی جذابی را روبروی هم برگزار کردند. در دیدار رفت، پرسپولیس در خانه نساجی برابر این تیم به تساوی یک- یک بسنده کرد، این در حالی بود که در بازی برگشت پرسپولیس با برتری دو بر صفر نساجی را در استادیوم آزادی شکست داد تا برد ارزشمندی را به دست آورده و نساج‌ها را دست خالی راهی قائمشهر کند.

حالا دو تیم در اولین تقابل خود در فصل جدید با اندیشه‌های خاصی پای به این میدان می‌گذارند و امیدوار هستند بتوانند به هدفی که در این بازی دنبال می کنند، دست یابند.

دیدار پرسپولیس و نساجی از ساعت 18 امروز و با قضاوت تیم داوری شامل امیر عرب براقی، محمد جواد مداح، امیر محمد داودزاده و حسین زمانی در استادیوم آزادی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 3