شهر خبر

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی/ بازگشت بازیکن محبوب به ترکیب اصلی

یحیی گل محمدی قصد دارد تیمش را با یک تغییر نسبت به دیدار مقابل فولاد به مصاف نساجی بفرستد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی/ بازگشت بازیکن محبوب به ترکیب اصلی
خبرورزشی -

پرسپولیس درحالی لیگ بیست و یکم را شروع کرد که چند روز قبل از آغاز لیگ، سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخ و سنگینی را متحمل شدند و با ۳ گل به الهلال باختند.

با این حال شاگردان یحیی گل محمدی خودشان را به لحاظ روحی خوب ریکاوری کردند و موفق شدند در هفته اول لیگ، فولاد را در اهواز با حساب ۳ بر یک شکست دهند و فصل جدید را با برد شروع کنند.

پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و  مهدی عبدی به میدان رفت و نفراتی مثل پاکدل، آل کثیر، کامیابی نیا و آقایی به عنوان یار تعویضی به میدان رفتند.

حالا از تمرینات پرسپولیس خبر می رسد یحیی قصد دارد در بازی فردا مقابل نساجی، تیمش را با یک تغییر نسبت به بازی با فولاد به میدان بفرستند و برای دیدار فردا عیسی آل کثیر جانشین احسان پهلوان خواهد شد.

پهلوان نمایش خوبی در دیدار مقابل فولاد نداشت و در بین دو نیمه آن بازی تعویض شد.

آل کثیر هم که بین پرسپولیسی‌ها محبوبیت زیادی دارد و در بازی مقابل فولاد توانست گل سوم پرسپولیس را هم بزند می تواند بعد از یک بازی نیمکت نشینی، دوباره به ترکیب اصلی پرسپولیس بازگردد.

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پرسپولیس در بازی فردا با نساجی با ترکیب حامد لک، فرشاد فرجی، سید جلال حسینی، مهدی شیری، وحید امیری، رضا اسدی، میلاد سرلک،  مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر به میدان خواهد رفت.