شهر خبر

نقشه شرم آور داماد برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش!

پسری که مدتها بود برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش صبر کرده بود با نقشه ای که برای خنده با دوستانش طراحی کرده بود، همه چیز را خراب کرد.

نقشه شرم آور داماد برای خواستگاری از دختر مورد علاقه‌اش!

به گزارش منیبان؛ هر دختری آرزو دارد همسر آینده اش به بهترین شکل ممکن از او خواستگاری کرده و روز خواستگاری برایش فراموش نشدنی باشد. در برخی از کشورها، این مراسم به شکلی متفاوت با مراسم ما برگزار می شود و آقا با طراحی فضایی منحصربه فرد و ایده ی به یاد ماندنی این درخواست را مطرح می کند. گاهی همه چیز طبق خواسته و آرزوی خانم پیش نمیرود و حتی ممکن است باعث ناراحتی و دلخوری او هم شود، مثل موردی که در این بخش خواهید خواند.

مرد جوانی که نامش منتشر نشده است، پس از مشورت با دوستانش تصمیمی گرفت که کار را برایش سخت کرد. این مرد 35 که مدتها بود عاشق دختر جوانی شده بود همیشه دوست داشت تا به شکلی شگفت انگیز از او خواستگاری کند.

یک شب که او به همراه دوستانش برای تفریح به مرکز بازی های مهیج شهر رفته بود، تصمیم گرفت برای یادآوری خاطرات دوران کودکی به سراغ بازی برود که با هر امتیاز به بازیکن یک جایزه شانسی میدهد. او پس از اتمام بازی منتظر دریافت جایزه اش بود که دستگاه یک انگشتر پلاستیکی به او داد و همین انگشتر ایده ی خواستگاری با حلقه پلاستیکی از دختر مورد علاقه اش را در ذهن او و دوستانش ایجاد کرد.

آنها که تصور می کردند با این کار دختر جوان خوشحال شده و میخندد تصمیم گرفتند ایده ی خود را عملی کنند. مرد جوان با دختر مورد علاقه اش تماس گرفت و از او خواست بیرون از خانه ی پدری اش منتظر باشد تا او با سورپرایز خود به آنجا برسد. او هم که با این تماس از خواب بیدار شده بود، قبول کرد و بیرون خانه منتظر شد اما با رسیدن مرد جوان تمام تصورات دختر جوان بهم خورد.

مرد عاشق پیشه روبروی دختر مورد علاقه اش زانو زده و جعبه ی حلقه ای که در دست داشت بالا آورد، دختر جوان هم غرق در احساس و شادی به او خیره شده بود تا اینکه با باز شدن جعبه به یکباره همه چیز تغییر کرد. داخل جعبه حلقه ی پلاستیکی بچه گانه ای قرار داشت که دختر جوان با دیدنش ابتدا شوکه و سپس به شدت عصبانی شد و آنجا را ترک کرد.

مرد جوان این ماجرا را در صفحه ی شخصی اش منتشر کرد و از کاربران فضای مجازی خواست تا راهی به او نشان دهند تا بتواند دوباره دل دختر مورد علاقه اش را بدست آورده و کاری کند تا او این رفتار ناپسندش را ببخشد.

وبگردی