شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##این#رابطه#پنهانی#مرد#جوان#نهایت#استفاده#کرد!+#عکس

این زن از رابطه پنهانی با یک مرد جوان نهایت استفاده را کرد!+ عکس

زن جوان با انتشار ویدئویی در صفحه ی شخصی اش، از نقشه ای گفت که مربوط به سوء استفاده ی عجیب او از پنهانی بودن رابطه اش با یک مرد جوان بود.

این زن از رابطه پنهانی با یک مرد جوان نهایت استفاده را کرد!+ عکس

به گزارش منیبان؛ مردی که به صورت مخفیانه و دور از چشم خانواده اش، با زن جوانی زندگی مشترک جدیدی را آغاز کرده بود خبر نداشت که نامزدش چگونه در حال سوء استفاده از اوست و به شکلی که در این بخش می‌خوانید، زیرکانه به هدفش رسیده است.

" جینی " که یکی از کاربران تیک تاک است، به تازگی با انتشار ویدئویی پرده از نقشه ای برداشت که به صورت برنامه ریزی شده به مدت 5 سال آن را اجرا می کرده و همسرش از این موضوع کاملا بی اطلاع بوده.

این زن جوان در استوری خود این ماجرا را اینگونه شرح داد:

5 سال است با نامزدم آشنا شده و زندگی می کنم. او زیاد به من سر نمیزند اما از همان ابتدای آشنایی مان پذیرفت که هزینه ی اجاره آپارتمان و قبوض را پرداخت کند تا من مجبور نباشم برای تامین این هزینه ها به زحمت بیفتم یا سرکار بروم، من از این تصمیم او استقبال کردم چرا که او بدون آنکه بداند لطفی به من کرد که توانستم در خانه بمانم و بصورت ماهیانه هم درآمدی داشته باشم اما او از این مسئله اطلاعی نداشت.

حالا می خواهم بگویم که او 5 سال، بدون آنکه بداند اجاره بهای خانه ای را داده که خود من صاحب آن بوده ام و در واقع هر ماه مبلغ قابل توجهی به عنوان اجاره بهای آپارتمان خودم به حساب من واریز میکرد تا به صاحبخانه بدهم.

مرد بینوا به دلیل اینکه دوست نداشت از رابطه ی او با "جینی"، کسی مطلع شود و اصرار در پنهانی ماندن این رابطه داشت مجبور بود این پول را به حساب نامزدش واریز کند و نامزدش این پول را به حساب صاحبخانه واریز کند اما این پول در حساب نامزد زیرکش باقی می ماند چرا که او خود صاحب آپارتمانی بود که در آن زندگی میکرد.

انتشار این ویدئو و بازگو کردن این حقیقت توسط " جینی " بازدید و واکنش های بسیاری را دریافت کرد، برخی کار او را اشتباه خواندند اما برخی دیگر معتقد بودند که این مرد مستحق این رفتار بود چراکه حتما ریگی به کفش داشته که اصرار به پنهان ماندن نامزدی اش با این زن میکرده.

خیلی ها معتقد بودند که او با سوء استفاده از ترس نامزدش از برملا شدن این رابطه، با این نقشه و هزینه های زیادی که برای او تراشیده است به نوعی پوستش را کنده و او را به مشکلاتی دچار کرده تا دیگر به فکر هیچ رابطه پنهانی جدیدی نیفتند.

وبگردی