شهر خبر

آلگری: ساسولو با سرمربیگری دیونیسی عالی بازی می‌کند/گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند


آلگری: ساسولو با سرمربیگری دیونیسی عالی بازی می‌کند/گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس وضعیت تیمش را پیش از بازی فردا شب با ساسولو در سری A ایتالیا تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که تیم تحت‌هدایتش فردا شب (چهارشنبه) در هفته دهم سری A ایتالیا پذیرای ساسولو است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: آلسیو دیونیسی با امپولی قهرمان سری B شد و همین ارزش افزوده‌ای برای او است. ساسولو با سرمربیگری او واقعاً عالی بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد. ما آدرین رابیو را به این بازی رساندیم، اما مویزه کین و فدریکو برناردسکی در این دیدار غایب خواهند بود. مابقی بازیکنان را کم‌وبیش در اختیار قرار داریم.

وی همچنین در اشاره به خبرنگارانی که بابت قرار ندادن دیبالا و کیه‌زا در ترکیب اصلی یووه برای بازی دربی ایتالیا انتقاد کرده بودند، خاطرنشان کرد: فدریکو کیه‌زا و پائولو دیبالا بازی خواهند کرد. حالا بروید و این خبر را بنویسید. شما را با دادن این خبر خوشحال کردم. دیبالا کیفیت فنی مهمی دارد، او بازیکن متفاوتی نسبت به کولسفسکی است، اما دژان در بازی با اینتر در 60 دقیقه اول خوب بازی کرد. کیه‌زا هم بازیکن سطح بالایی است و بازی‌های زیادی به میدان رفته است. در بازی یکشنبه با اینتر من اشتباه کردم، اما بازی را به شکلی دیگر بازیخوانی کردم و کولوسفسکی را برای یارگیری بروزوویچ قرار دادم.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: مشکلی نیست که بازیکنی از روی نیمکت بازی را شروع کند چون بازی‌های زیادی در پیش داریم. کیه‌زا نیمکت‌نشین نشد به خاطر اینکه شایسته‌اش بود. من بازیخوانی به روشی خاص داشتم. سرانجام ما فدریکو را در بازی با اینتر به زمین فرستادیم چون نیاز به کیفیت در خط حمله‌مان داشتیم و او تأثیر فوق‌العاده‌ای هم بر بازی داشت. کیه‌زا برای یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا مرجع است، اما اگر قرار باشد همیشه از یک سری بازیکنان خاص استفاده کنم، در ماه ژانویه به 20 بازیکن جدید نیاز خواهم داشت. ما این فصل 57 بازی داریم و گاهی اوقات بازیکنان باید استراحت کند. بازیکنان می‌توانند از این فرصت به طور ذهنی و فیزیکی بهره ببرند.  

آلگری در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره وضعیت تیمش اظهار داشت: ماتیا پرین به جای شزنی در دورن دروازه خواهد ایستاد و دلیخت هم به ترکیب بازمی‌گردد. کوادرادو می‌تواند با موراتا، دیبالا و کیه‌زا بازی کند. هر چیزی ممکن است. پیشرفت کلی در بازیکنان‌مان دیده می‌شود و حالا آنها به لحاظ فیزیکی در وضعیت بهتری هستند. این به من کمک می‌کند تا چیزی را در این تیم تغییر دهم چون هر سه روز یکبار بازی می‌کنیم. بازیکنان ما شناخت خوبی از هم دارند و چشم‌انداز خوبی برای آینده این تیم متصور می‌شود، اما باید در بازی فردا به پیروزی برسیم. تساوی مقابل اینتر نتیجه خوبی بود، به شرطی که در بازی فردا به برد برسیم.

وی در پایان درباره اینکه آیا تیمش در سری ‌A مدعی قهرمانی است، اظهار داشت: اینزاگی نمی‌خواهد بپذیرد، ولی اینتر همچنان مدعی اول قهرمانی است. هر چیزی ممکن است رخ دهد، اما اینتر همچنان شانس اول فتح اسکودتو است.

یوونتوس که در حال حاضر با 15 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست، از ساعت 20 فردا (چهارشنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه آلیانتس شهر تورین به مصاف ساسولو می‌رود.

انتهای پیام/