شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیگ برتر

بازگشت علی کریمی به فوتبال/ پایان سکوت جادوگر محبوب!

علی کریمی را از این به بعد در قامت کارشناس بازی‌های لیگ برتر خواهیم دید.

 بازگشت علی کریمی به فوتبال/ پایان سکوت جادوگر محبوب!
خبرورزشی -

بعد از اینکه علی کریمی نتوانست در انتخابات فدراسیون فوتبال پیروز شود این چهره دوست داشتنی کاملا دور از فوتبال بود و کمتر هم در مورد تخصص خود صحبت می‌کرد.

خیلی‌ها در این مدت قصد داشتند با جادوگر فوتبال ایران گفت‌وگو کنند ولی کریمی علاقه ای به حضور در رسانه‌ها نداشت و ترجیح داد سکوت کند و به فعالیت‌های اقتصادی خودش بپردازد.

حالا خبر می رسد جادوگر به زودی و در قامت یک کارشناس به فوتبال برمی گردد. در حالی که پیش از این تولیدات پلتفرم‌ها غیر از سریال‌سازی به ساخت گفت‌وگو و تاک شو با حضور چهره‌ها محدود بود، حالا برای اولین بار یک برنامه ورزشی با حضور ستاره‌های فوتبال ایران برای پخش از شبکه خانگی در حال تولید است.

تبلیغات برنامه «یازده» برای پخش از سامانه فیلم‌نت آغاز شده و بعد از آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری حالا رسانه‌ها از حضور ثابت علی کریمی در این برنامه خبر داده‌اند تا ستاره فوتبال ایران برای اولین بار با یک برنامه  همکاری کند.

اجرای این برنامه را خداداد عزیزی بر عهده دارد و حضور این جمع از ستاره‌های فوتبال ایران در یک برنامه تلویزیونی کمتر سابقه داشته و می‌تواند یک قدم رو به جلو برای برنامه‌سازی پلتفرم‌ها باشد.

آنطور که شنیدیم این برنامه به تحلیل و بررسی بازی‌های لیگ برتر خواهد پرداخت و ممکن است نفرات دیگری هم به عنوان کارشناس به این برنامه اضافه شوند.