شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بارسلونا

کومان: روزی که دیگر از فوتبال لذت نبرم می‌روم گلف بازی می‌کنم/ هواداران فقط مرا مقصر نمی‌دانند


کومان: روزی که دیگر از فوتبال لذت نبرم می‌روم گلف بازی می‌کنم/ هواداران فقط مرا مقصر نمی‌دانند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا هنوز مطمئن نیست که دوران مربیگری‌اش در فوتبال به سر رسیده باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رونالد کومان یکی از سرمربیان حال حاضر فوتبال اروپاست که بیش از همتایان خود تحت فشار قرار دارد و دلیلش هم باخت خانگی یکشنبه در ال‌کلاسیکو خانگی مقابل رئال مادرید است. بعد از باخت 2 بر یک بارسایی‌ها در آن بازی بسیاری از هواداران و رسانه‌ها در فضای مجازی صلاحیت کومان برای ادامه دادن به هدایت آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا را زیر سؤال بردند. حتی گروه زیادی از هواداران بارسلونا پس از آن بازی در خارج از ورزشگاه نوکمپ جلوی خودروی کومان را گرفتند و از او خواستند که استعفا کند. خود او اما هنوز احساس نمی‌کند که زمان خروجش فرا رسیده باشد.

کومان در نشست خبری پیش از بازی فردا شب (چهارشنبه) بارسلونا در خانه رایووایکانو در هفته یازدهم لالیگا، درباره حوادث بعد از بازی ال‌کلاسیکو گفت: نباید به این آدم‌ها توجه کرد. به نظر می‌رسید که آنها فقط با من مشکل دارند، اما بازیکنان و خانواده‌های آنها نیز شرایط مشابه داشتند. حتی برای کارلس پویول هم چنین اتفاقی رخ داد. باید راهی برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی پیدا کرد. این یک مشکل اجتماعی است که در تمام دنیا وجود دارد.

سرمربی هلندی بارسلونا افزود: من حواشی ال‌کلاسیکو را دوست نداشتم. مسلماً تشویق شدن را ترجیح می‌دهم. من می‌خواهم از کارم لذت ببرم. می‌خواهم اگر قرار است. اگر هشت سال دیگر دیگر کار کنم، تمام آن هشت سال برایم لذتبخش باشد. اگر هم قرار است یک سال و سه ماه دیگر بمانم، می‌خواهم از آن هم لذت ببرم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مربیان فوتبال روزهای سختی را سپری می‌کنند، تأکید کرد: بستگی به این دارد که برنده باشید یا بازنده. آنچلوتی (سرمربی رئال مادرید) در پایان ال‌کلاسیکو با من ابراز همدردی کرد، چون او در تیم‌های بزرگ زیادی کار کرده است و می‌داند که اینجا بیش از سایر تیم‌ها روی مربیان فشار وجود دارد. من از بازی تیمم در ال‌کلاسیکو لذت بردم، اما از نتیجه نه. برای ما اما این اولین باری است که تیم‌مان چنین جوی را تجربه می‌کند. من هنوز از خیلی‌ چیزهای کارم لذت می‌برم، اما ممکن است یک روز هم وجود باشد که دیگر این کار برایم لذتی نداشته باشد که در آن صورت می‌روم و پنج روز در هفته گلف بازی می‌کنم.

سرمربی کاتالان‌ها درباره وضعیت آنسو فاتی پس از مصدومیتش در ال‌کلاسیکو هم گفت: هنوز وضعیتش مبهم است. ما او را در لیست قرار داده‌ایم و فردا تصمیم می‌گیریم که می‌تواند همراه با ما سفر کند یا نه.

تیم‌های فوتبال بارسلونا و رایووایکانو فردا (چهارشنبه) از ساعت 20:30 به وقت تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

 

انتهای پیام/