شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نمایشگاه#جمعه

نمایشگاه نقاشی «خیال گسیخته» بر دیوار گالری ساربان

نمایشگاه نقاشی «خیال گسیخته» بر دیوار گالری ساربان

نمایشگاه نقاشی‌های صادق خلیفه با عنوان «خیال گسیخته» جمعه هفتم آبان در گالری ساربان افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نمایشگاه، نمایشگاه نقاشی‌های صادق خلیفه با عنوان «خیال گسیخته» جمعه هفتم آبان ساعت ۱۶ در گالری ساربان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه شامل نقاشی‌هایی از خلیفه است که طی سال‌های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۰ خلق شدند.

در استیتمنت این نمایشگاه آمده است: «آنچه بر ما رفته و می‌رود، همواره پنهان است و اغلب جای دیگری سر بر می‌کشد که هیچ انتظارش را نداریم و گویی همواره در تعلیق میان امر پنهان و چهره نا به جا آشکار آن به سر می‌بریم.»

صادق خلیفه متولد سال ۱۳۶۲ در شوشتر است. در نوجوانی با تشویق برادرش به نقاشی علاقه پیدا کرد و در سال ۷۵ توسط علیرضا همتی‌فرد با رنگ روغن آشنا شد و سپس نقاشی را به صورت خودآموخته ادامه داد. پیش از این آثار او در نمایشگاه‌های انفرادی در گالری بیست و شش تهران و گالری اکنون اصفهان و شوشتر به نمایش درآمده است.

نقاشی‌های خلیفه در این نمایشگاه شامل ۱۲ اثر با تکنیک رنگ روغن و اکرلیک روی بوم و ۹ اثر با تکنیک مداد رنگی و گواش روی مقوا است. نمایشگاه نقاشی خیال گسیخته روز جمعه هفتم آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گالری ساربان به‌ نشانی خیابان هویزه‌‏ غربی، نبش خیابان شهید یوسفی، شماره‏‌ی ۱۳۰ افتتاح می‌شود و تا ۲۴‬ آبان‌ ادامه خواهد داشت.