سپیده خداوردی یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام سپیده خداوردی است. سپیده خداوردی هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از سپیده خداوردی را ملاحظه می‌کنید.

سپیده خداوردی

موسیقی

سپیده خداوردی در مدرسه موسیقی زیرنظر وزارت ارشاد درس خوانده و در ضمن خداوردی 11 سال سابقه فعالیت در زمینه موسیقی دارد و نوازنده ارکستر ملی است.

وضعیت ازدواج و همسر سپیده خداوردی

سپیده خداوردی متاهل است و در خرداد 1391 با امین نظری ازدواج کرده است.

این زوج در تیر ماه 94 صاحب یک پسر بنام سانیار شدند.

دوست دارم پسرم وقتی بزرگ می شود نسبت به موسیقی بی علاقه نباشد ، در این حوزه کار کند ، هرچند که دوست دارم فعالیتش در این عرصه بیشتر از حرفه ای بودن ، دلی باشد.

سپیده خداوردی در سریال خانه امن

سپیده خداوردی در این سریال نقش نرگس خواهر کمال را بازی می کند که یک پزشک است که به خاطر برادرش از خیلی چیزها گذشته و برای برادرزاده هایش که مادر ندارند، مثل یک مادر است و از خودگذشتگی می کند.

سابقه کار با کارگردان سریال خانه امن

بازیگر نقش خواهر کمال در سریال خانه امر در گفتگو با جام جم عنوان کرده است: من پیش از این هم با آقای معظمی در سریال ترور خاموش همکاری کرده و تجربه حضور در کارهای امنیتی را دارم و با روند کاری ایشان کاملا آشنا هستم. برایم همکاری با ایشان خیلی جذاب بود، چون کارگردانی است که کارش را بلد است و حواسش به عوامل هست و البته نگاه و دکوپاژهای ویژه ای دارد. از طرفی کارهایی که می سازد، ریتم خوبی دارد. در کل خوشحالم که با این گروه خوب همکاری می کنم.