شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#طرح ترافیک

ساعت طرح ترافیک تغییر می‌کند؟

رئیس پلیس راهور تهران بیان کرد: در شورای ترافیک در حال تصمیم‌گیری درباره تغییر ساعات طرح ترافیک هستیم. دراین خصوص بیشتر بخوانید.

رئیس پلیس راهور تهران بیان کرد: در شورای ترافیک در حال تصمیم‌گیری درباره تغییر ساعات طرح ترافیک هستیم. به ستاد مقابله با کرونا نیز پیشنهاد کرده‌ایم محدودیت شبانه برداشته شود چون تاثیر مثبتی در حوزه ترافیک ندارد.

به نقل از تسنیم وی افزود: در حوزه‌های ساعات کار ادارات هم اگر قرار است تغییراتی اتفاق بیفتد و در دراز مدت هم این ناوگان عمومی است که باید پاسخگو باشد.
آخرین وضعیت ممنوعیت سفر بین استانی
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از لغو منع تردد بین استانی برای واکسن زده‌ها خبر داد و گفت: همچنین لغو منع سفر بین استانی به و از شهر‌های قرمز و نارنجی برای واکسن زده‌ها هم در دستور کار قرار گرفته است.

فرهادی ادامه داد: البته در این شکل مردم باید در سامانه‌ای ثبت نام کنند و کیو آر کد واکسن را بارگذاری کنند که در صورت تایید پلیس راهور پلاک ماشین را وارد سامانه می‌کند و فرد در صورت سفر بین استانی به شهر‌های قرمز و نارنجی دیگر مشمول جریمه نخواهد شد و افراد واکسن نزده ۵٠٠ هزار تومان یا یک میلیون تومان جریمه خواهند شد.