شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#مجلس#نماینده مجلس

درخواست نماینده مجلس برای بلوکه کردن دارایی‌های کره‌جنوبی در ایران

نماینده بروجرد در مجلس گفت:‌ کره‌جنوبی باید بداند که ضربتی زده و باید ضربتی نوش کند و در ایران باید دارایی‌های این کشور در اقدامی متقابل بلوکه شود.

عباس گودرزی

  به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، گفت: هر عملی عکس‌العملی دارد و بلوکه کردن دارایی‌های کره‌جنوبی در ایران در یک اقدام متقابل عکس‌العملی نسبت به رفتار این کشور است.

وی افزود: به همان میزان که دارایی‌های ما توسط کره‌جنوبی بلوکه و مسدود شده ما نیز باید در ایران دارایی‌های این کشور را بلوکه کنیم و این عین عدالت است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اظهار کرد: طبیعی است که کشوری که با آمریکا همدست می‌شود و اقدام غیرانسانی اقدام به بلوکه کردن دارایی‌های ملت ایران می‌کند باید هزینه این کارش را نیز بپردازد.

گودرزی خاطرنشان کرد: ممنوعیت واردات لوازم‌خانگی کره‌ای نیز اقدامی برای مقابله با رفتار ناشایست کره در بلوکه کردن دارایی‌های ایران بود تا برای این کشور هزینه‌هایی در حوزه اقتصادی ایجاد شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: کره‌جنوبی باید بداند که ضربتی زده و باید ضربتی نوش کند و در ایران باید دارایی‌های این کشور در اقدامی متقابل بلوکه شود.