شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#چلسی#یوونتوس

آخرین تحولات در باشگاه منچستریونایتد؛ کونته جانشین سولسشایر می‌شود؟


آخرین تحولات در باشگاه منچستریونایتد؛ کونته جانشین سولسشایر می‌شود؟

به نظر می‌رسد سرمربی پیشین تیم‌های اینتر، یوونتوس و چلسی به نیمکت مربیگری شیاطین سرخ نزدیک شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه منچستریونایتد که همواره یکی از اصلی‌ترین حامیان اولگنار سولسشایر از زمان حضور این سرمربی نروژی روی نیمکت شیاطین سرخ بوده‌اند، حالا گویا کاسه صبرشان با شکست 5 بر صفر یکشنبه شب من‌یونایتد مقابل لیورپول در هفته نهم لیگ برتر انگلیس لبریز شده و احتمال تغییر در کادر فنی این تیم وجود دارد. شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» شب گذشته خبر داد که منچستریونایتد تماس‌های اولیه را با آنتونیو کونته برقرار کرده است؛ کسی که سابقه به قهرمانی رساندن چلسی در لیگ برتر انگلیس را دارد. او همچنین پیش از این اینتر و یوونتوس را به قهرمانی سری A رسانده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا که پیش از این خبر داده بود؛ بین اعضای هیئت مدیره باشگاه منچستریونایتد دو دستگی به وجود آمده؛ به نحوی که برخی موافق ادامه حضور سولسشایر در سمت سرمربیگری این تیم بوده و برخی دیگر نسبت به این موضوع مردد هستند، حالا خبر می‌دهد که اعضای هیئت مدیره این باشگاه انگلیسی همچنان در حال بحث بر سر این موضوع هستند.

رومانو همچنین خبر داد که آنتونیو کونته خود را آماده مذاکره با منچستریونایتد می‌کند اما هنور پیشنهادی رسمی دریافت نکرده است. طبق گزارش این خبرنگار ایتالیایی؛ این مربی ایتالیایی طرفدار تحویل گرفتن تیمی از میانه فصل نیست اما تنها تیمی که می‌تواند این رویکرد او را تغییر دهد، منچستریونایتد است. کونته همچنان منتظر تعیین تکلیف سولسشایر است اما در مجموع آماده قبول پیشنهاد سرمربیگری شیاطین سرخ است.

جان‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» هم ضمن تأیید تماس منچستریونایتد با کونته، خبر داد؛ مدیران این باشگاه انگلیسی، کونته را به عنوان سرمربی بعدی خود انتخاب کرده‌اند و این مربی ایتالیایی هم ضمن ابراز علاقه برای حضور روی نیمکت مربیگری شیاطین سرخ، متقاعد شده که می‌تواند با همین ترکیب کنونی منچستریونایتد کارهای خوبی انجام دهد.

همچنین سایت «گل» گزارش داده که برخی بازیکنان منچستریونایتد اعتماد خود نسبت به اولگنار سولسشایر  48 ساله را از دست داده‌اند، کسی که در ماه دسامبر 2018 در پی اخراج ژوزه مورینیو، هدایت این تیم را برعهده گرفت و تاکنون در 164 بازی روی نیکمت من‌‌یونایتد نشسته و آمار 90 برد، 36 تساوی و 38 باخت را از خود بر جای گذاشته است.

شیاطین سرخ با این شکست 14 امتیازی باقی ماندند و به رده هفتم سقوط کردند. شاگردان اولگنار سولسشایر که از چهار بازی اخیر لیگ برتری خود تنها یک امتیاز کسب کرده‌اند با چلسی صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارند. آنها در بازی بعدی خود در لیگ برتر باید شنبه هفته آینده در خانه تاتنهام به میدان بروند.

نکته جالب اینجاست که ژوزه مورینیو سرمربی پیشین منچستریونایتد هم پس از شکست 3 بر یک این تیم مقابل لیورپول از این تیم اخراج شد و حالا یورگن کلوپ در آستانه مسبب اخراج شدن دومین سرمربی شیاطین سرخ در فاصله سه سال است.

انتهای پیام/