مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

هاشمیه متقیان، دارنده مدال طلای پرتاب نیزه، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فکر می‌کنم در قیاس با دوره های قبل برای نخستین بار بود که پاداش مسابقات مهمی چون المپیک و پارالمپیک به این سرعت و در یک فاصله زمانی کم پرداخت می‌شد. در این مراسم رئیس جمهوری هم حضور داشتند که برای قهرمانان ورزشی جای تقدیر و خوشحالی داشت، این موضوع نشان از اهمیت ورزش برای دولت سیزدهم دارد که ما را به آینده امیدوار می‌کند.

او افزود: اخیرا هم ما دیدار داشتیم با مقام معظم رهبری که اتفاقا من هم در این مراسم به عنوان نماینده ورزشکاران صحبت کردم. یکی از عمده ترین مشکل ما عدم جذب‌مان در دستگاه های دولتی و غیردولتی بود که واقعا زندگی ما را دشوار کرده بود. آنجا این صحبت‌ها از سوی دکتر سجادی مطرح شد و خوشبختانه در فاصله خیلی کوتاه و دو هفته ای این مشکل ورزشکاران و قهرمانان پارالمپیکی حل شد. جای خوشحالی دارد که مشکلات جامعه ورزش شنیده می شود و برای حل آنها نیز اقدامات موثری انجام می شود.

متقیان درباره برنامه‌های پیش روی خود گفت: مهم ترین مسابقاتی که در پیش دارم رقابت‌های جهانی و بعد از آن هم بازی های آسیایی هانگژو است. 10 روز پس از پایان مسابقات پارالمپیک تمریناتم را برای حضور قدرتمند در این دو رویداد از سر گرفتم و هدف جدی من درخشش در هانگژو است. قطعا تلاش خواهم مدال طلای این بازی‌های را برای کاروان کشورمان به دست بیاورم.

انتهای پیام/ 3