فرهاد مجیدی رو سفید شد

پس از انتشار کارنامه یاماگا بازیکن خارجی تیم استقلال که به عنوان مدافع از تیم ته جدولی وایله در لیگ برتر دانمارک به تیم استقلال آمده بود شایعات زیادی در رابطه با چگونگی انتقال این بازیکن به استقلال در فضای مجازی مطرح شد.

برخی با گمانه زنی در این باره به این شایعه دامن می‌زدند که این بازیکن از طریق دلال‌ها به استقلال آمده و عده ای در فضای مجازی از این طریق فرهاد مجیدی و فرزاد مجیدی را تحت فشار گذاشته بودند.

فرهاد مجیدی رو سفید شد

اما با سورپرایز فرهاد مجیدی و بازی دادن به این مدافع در خط حمله و درخشش یاماگا در مصاف استقلال و ذوب آهن همه این اتهامات برطرف و مشخص شد کادر فنی استقلال برای جذب بازیکن خارجی متر و معیارهای دیگری غیر از کارنامه عملکرد یامگا در تیم وایله داشته است.

 یاماگا در مصاف با ذوب آهن هر دو گل تیمش را به ثمر رساند تا استقلال با نتیجه دو بر صفر دومین سه امتیاز لیگ برتری اش را با فرهاد مجیدی کسب کند.

واکنش فرهاد مجیدی به شکست ذوب آهن

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: به بازیکنان هر دو تیم تبریک می‌گویم. بازی خوبی را شاهد بودیم. فکر می‌کنم ما می‌توانستیم فرصت‌های بیشتری را به گل تبدیل کنیم اما سعی داشتیم بازی را مدیریت کنیم اما توانستیم به گل دوم هم برسیم. از بازیکنانم راضی هستم اما از همه آن‌ها می‌خواهم در بازی‌های بعدی با کیفیت‌تر بازی کنند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت سید حسین حسینی و عملکرد کوین یاماگا گفت: سید حسین حسینی باید MRI این بازیکن مشخص شود تا وضعیت مصدومیت او هم مشخص شود. ما سعی کردیم از بازیکنی استفاده کنیم که در تیم خودش بازی کرده و شرایط بازی هم دارد و ما بازیکن خارجی‌ای را انتخاب کردیم که شرایط بازی داشته باشد. یامگا با وجود اینکه بازی اولش بود اما کیفیت خوبی داشت و امیدوارم این کیفیت ادامه پیدا کند.