مراسم تجلیل از مدال‌آوران المپیکی و پارالمپیکی توکیو با حضور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری و دکتر سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان، در سالن ورزشی 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار شد.

ساره جوانمردی، دارنده مدال طلای تیراندازی با تپانچه با تقدیر از مسئولان وزارت ورزش و جوانان در این خصوص به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: برگزاری این مراسم اتفاق بسیار خوبی بود و واقعا جای تشکر دارد که بعد از چندین دوره در یک فاصله کوتاه مراسم تجلیل برگزار شد. بارها در سفرهای استانی در صحبت هایی که با رئیس جمهور داشتیم و حتی در دیداری که با مقام معظم رهبری انجام شد، انتظار این را داشتیم که زودتر این اتفاق بیفتد چون هرچقدر که زمان بگذرد از نظر کیفیت مالی از ارزش این پاداش ها کاسته می شود. خدا را شکر که در نهایت مراسم برگزار شد. 

او در ادامه اضافه کرد: یکی از اتفاقات خوبی که از دو دوره قبل رخ داد، یکسان‌سازی پاداش المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها بود که این دوره هم این روال ادامه داشت اما هنوز یک سوال و درخواست مطرح است چون شنیده می شود که قرار است از این پاداش ها مبلغی به عنوان مالیات کسر شود اگر پاداش ها به صورت سکه بود شاید خیلی به چشم نمی آمد ولی با این شرایط اگر از این پاداش ها مبلغی کسر شود قطعا ورزشکاران متضرر خواهند شد، بنابراین درخواست ما این است که وزارت ورزش برای این مساله هم راه حلی داشته باشد.

جوانمردی در پایان گفت: از زمانی که دکتر سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان انتخاب شدند اتفاقات خوبی برای جامعه ورزش رخ داده و همین که پاداش قهرمانان به موقع پرداخت شد واقعا جای تقدیر و تشکر دارد و ستودنی است. دکتر سجادی از خانواده ورزش است و قول‌هایی داده که هم انتظار می‌رود و هم امید زیادی وجود دارد تا این قول‌ها در آینده محقق شود.

انتهای پیام/ 3