شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیراز#فوتبال#تیم فوتبال

علی اصغرکلانتری:

قبل از شروع مسابقه اجازه بازی به ۳ بازیکن سرباز فجر داده نشد

قبل از شروع مسابقه اجازه بازی به ۳ بازیکن سرباز فجر داده نشد

شیراز - سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز گفت: در حین گرم کردن و نیم ساعت مانده به آغاز بازی باگل‌گهرگفتند که نمی‌توانم از سه بازیکن سرباز خود که در ترکیب اصلی ما هم قرار داشتند استفاده کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر کلانتری شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار این تیم مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت: از نحوه بازی بازیکنان خود راضی هستم و اگر مقابل گل گهر تیم دست و پا بسته‌ای بودیم این باخت قابل قبول بود اما شکست با یک ضربه ایستگاهی آنهم در دقیقه ۹۱ واقعاً سخت است.

وی افزود: در نیمه نخست موقعیت‌های خوبی داشتیم و شاید بدلیل کم تجربگی نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم اما در مجموع بازی بسیار خوبی انجام دادیم و مستحق باخت نبودیم.

کلانتری بیان کرد: در حین گرم کردن و نیم ساعت مانده به آغاز بازی به من گفتند که نمی‌توانم از سه بازیکن سرباز خود که در ترکیب اصلی ما هم قرار داشتند استفاده کنم و با این حال، یک بازی خوب را ارائه کردیم و این نشان قدرت تیمی ما است.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز ادامه داد: بسیار عجیب است در تیمی نظامی که ۸۰ درصد بازیکنان آن سرباز هستند، سر بزنگاه به ما بگویند که نمی‌توانی از سه بازیکن سرباز خود استفاده کنی درحالیکه ما یک هفته باهمین بازیکنان تمرین کرده بودیم و این اتفاق تأثیر منفی زیادی بر تیم گذاشت طوریکه تا ۲۰ دقیقه اول بازی، تمرکز خود را از دست داده بودم و باید از مسئول بالادست من سوال کنید که چرا این مشکل حل نشده است و من کلانتری را در یک وضعیت سختی قرار دادند.

وی ادامه داد: در لیگ دسته یک هم پیش از بازی با ملوان به ما گفتند نمی‌توانی از چند بازیکنان سرباز خود استفاده کنی و من واقعاً دلیل این مسائل را نمی دانم و اگر هرکسی از جمله خود من نمی‌توانم کمکی به این تیم انجام دهم باید بروم و اگر احساس کنم وجودم کمکی به موفقیت تیم نمی‌کند، قطعاً از مجموعه تیم جدا خواهم شد.

سرمربی فجرشهید سپاسی در ادامه از مظلومیت خود سخن گفت و ضمن انتقاد از برخی منتقدان وی بیان داشت: من الان سرمربی تیم فجر هستم وآنهایی که دوست ندارند من در تیم باشم باید فعلاً من را تحمل کنند.