شهرخبر

چراغ سبز سرمربی ایتالیایی؛/ شروط کونته برای توافق با یونایتد چیست؟

چراغ سبز سرمربی ایتالیایی؛/ شروط کونته برای توافق با یونایتد چیست؟

آنتونیو کونته، سرمربی سابق و ایتالیایی اینتر به هدایت باشگاه منچستریونایتد علاقمند است.

 شکست سنگین و با پنج گل مقابل لیورپول در استادیوم اولدتراورد شرایط را برای ادامه فعالیت اوله گونار سولسشر دشوار ساخته و اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی او منتشر شده است. سایت "منچستر ایونینگ نیوز" مدعی شد آنتونیو کونته جدی ترین گزینه مدیران یونایتد برای جانشینی سولسشر بوده و در صورت رفع برخی مشکلات، او می تواند به زودی هدایت این تیم را به عهده گیرد. دیروز نیز نام کونته در توئیتر نگلیس ترند شد و به نظر می رسد هواداران یونایتد نیز خواهان حضور او در اولدترافورد هستند.

 

 

در واقع به نظر می رسد این سرمربی ایتالیایی و 52 ساله تنها نگرانی هایی در مورد نحوه اداره باشگاه داشته و خواهان کنترل کامل فعالیت مدیران منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات است. البته یکی از مشکلات فعلی یونایتد برای انتخاب سرمربی را باید نامشخص بودن وضع مدیریت فوتبالی باشگاه دانست.

-

 

اد وودوارد، نایب رئیس اجرایی باشگاه، به دنبال واکنش های شدید بر سر پروژه جنجالی سوپرلیگ اروپا استعفا کرد و قرار است در پایان سال از این سمت کنار برود، اما هنوز تاریخ این تغییر و البته نام جایگزین او نامشخص است.

 

آنتونیو کونته که در سال 2017 با چلسی قهرمان لیگ برتر و یک سال بعد فاتح جام اتحادیه شد، در انتهای فصل گذشته و به علت عدم توافق در مورد استراتژی باشگاه اینتر در فصل نقل و انتقالات، این باشگاه را ترک کرد و همین نشان می دهد کنترل کامل بر امور فنی یکی از نکات مهم برای کونته می باشد.