شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#گزارش تمرین#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

گزارش تمرین پرسپولیس| مرور تاکتیک‌های تیمی برای دیدار با نساجی/ ابراهیمی به تمرینات بازگشت


گزارش تمرین پرسپولیس| مرور تاکتیک‌های تیمی برای دیدار با نساجی/ ابراهیمی به تمرینات بازگشت

تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری جلسه فنی و مرور تاکتیک‌های تیمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز پس از جلسه فنی و انتقال نکات لازم و مرور تاکتیک‌های تیمی از سوی کادر فنی با پخش تصاویر ویدئویی به بازیکنان، شروع شد.

تمرین با گرم کردن بدن‌ها زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز و دروازه‌بان‌ها هم تمرینات اختصاصی خود را با داود فنایی انجام دادند.

در بخش بعدی تمرین، آقا وسط در قالب سه گروه در دستور کار قرار گرفت و پس از آن، حفظ توپ و پاسکاری‌های تحت فشار در برنامه بود.

در مرحله پایانی تمرین نیز فوتبال درون تیمی زیر نظر کادر فنی انجام شد و بازیکنان بعد از آن، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند. تمرین امروز حدود 70 دقیقه به طول انجامید.

مهدی مهدی‌خانی همچنان برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهد تا هر چه زودتر به مرز آمادگی برسد و در تمرینات گروهی شرکت کند. سایر بازیکنان بدون مشکل در تمام بخش‌های تمرین حاضر بودند.

علیرضا ابراهیمی مدافع مغضوب پرسپولیس که با تصمیم کادر فنی در دو روز گذشته از حضور در تمرینات منع شده بود، از امروز (دوشنبه) دوباره به تمرینات سرخپوشان بازگشت.

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین پیش از دیدار برابر نساجی مازندران را برگزار می‌کند و پس از آن راهی اردوی قبل از بازی می‌شود. سرخپوشان از ساعت 18 چهارشنبه در ورزشگاه آزادی میزبان تیم نساجی مازندران خواهند بود.

تیم فوتبال پرسپولیس , فوتبال ,

انتهای پیام/