شهر خبر

انتقاد یک مرجع تقلید به گرانی‌ها | امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند

مرجع تقلید شیعیان گفت: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

آیت الله نوری همدانی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از تسنیم، آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: یکی از نعمت‌های بزرگ الهی توفیق خدمت به مردم است که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی بابیان اینکه توجه به مردم به‌عنوان ستون دین ضرورت دارد، افزود: متأسفانه امروز مردم از گرانی در رنج و فشار هستند و این موضوع سبب نگرانی و ناراحتی مراجع و علما شده است.

مرجع تقلید شیعیان بیان کرد: باید به این مردم فداکار که در ۸ سال دفاع مقدس فداکاری کردند توجه کرد و اسباب آسایش و رفاه نسبی آن‌ها را فراهم کنید.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به اهمیت خدمت‌رسانی به مردم عنوان کرد: شغل مسئولین یک امانتی است که به آن‌ها سپرده‌شده و آن‌ها در برابر میلیون‌ها انسان مسئولیت دارند.

آیت‌الله نوری همدانی ادامه داد: هر شخصی هر مسئولیتی که به عهده  دارد باید به کار خود نه از جنبه امرارمعاش، بلکه از جنبه خدمت به مردم نگاه کنند.

وی شناخت وظیفه و مسئولیت‌پذیری و نیز شناخت دشمنان اسلام و انقلاب را موضوع مهمی دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب با تمام امکانات علیه نظام جمهوری اسلامی دست‌به‌کار شده و هرگز دست از دشمنی و فتنه‌انگیزی علیه انقلاب و ملت رشید ایران برنداشتند